Interneta mārketings

Interneta mārketingsKas tad ir Interneta mārketings? Kādas sastāvdaļas, instrumentus tas sevī iekļauj?

Piemēram, Wikipedia ir atrodams tāds Interneta mārketinga formulējums. Tā kā iepriekš jau minēju, ka Interneta mārketings pamatā neatšķiras no ierastā mārketinga, tad uzmanību pievērsīšu nevis pašam Interneta mārketinga formulējumam, bet gan tā galveno sastāvdaļu uzskaitījumam. Vēlos uzsvērt, ka šis saraksts ir manis paša ceļvedis un nav pārkopēts no kādas mācību grāmatas.

Apmeklētāju plūsma (traffic) – ja Tev ir lielisks projekts, bet nav traffic, tad rezultātā projektam nav jēgas. Ja Tev ir liels traffic, bet nav lieliska projekta – rezultāts tas pats

Atslēgvārdi (keywords) – šo detaļu vēlos izcelt atsevišķi. Tā ir jebkura Interneta projekta pamats no SEO perspektīvas

Audio mārketings – spilgts piemērs ir blogeru iemīļotā traffic ģenerēšanas un apmeklētāju lojalitātes stiprināšanas metode, ko sauc par podkāstingu

Brendings (branding) – tieši tāda pati nozīmeoffline mārketingā

Copywriting – šeit var pievienot arī article marketing. Vienvārdsakot, metode virzīt produktu vai servisu, izmantojot rakstīšanas mākslu

Dizains (web design) – lieliski saskan ar brendingu. Nav labi, ja Tavam projektam ir lielisks dizains, bet nav satura. Tāpat nav labi, ja ir lielisks saturs, bet nav dizaina

E-pasta mārketings (email marketing) – kā saka daudzi Interneta mārketinga speciālisti – ja Tu neattīsti savu meillisti, tad Tu neattīsti savu biznesu

Partneru mārketings (affiliate marketing) – viena no šībrīža nozīmīgākajām Interneta mārketinga sastāvdaļām. Vēl jo vairāk, ja šeit pieskaita arī Joint Ventures

Pētījumi (research), analītika (analytics) – nenoliedzami viena no būtiskākajām Interneta mārektinga sastāvdaļām

PPC mārketingsPay per Click (maksā par klikšķi). Reklāmas veids, kad jāmaksā tikai par reāli veiktu klikšķi no apmeklētāja puses. Spilgtākie pārstāvji – Google Adwords, Yahoo Search marketing, Yandex Direct

Reklāma – baneri, linki, arī ierastie offline mēdiji kā TV, radio, prese, vide, ambient media tiek izmantoti Interneta mārketingā

Saturs (content) – šeit nevar nepieminēt John Reese sacīto

Content is King…, no King Kong!

SEM (search engine marketing) – meklētāju servisu mārketings ir instrumentu un metožu apkopojums, kā mērķis ir mājas lapas rezultātu uzlabošana meklētāju servisu rezultātos (SERP – search engine result pages). Galvenā SEM sastāvdaļa ir SEO (search engine optimization) – meklētāju servisu optimizācija

Video mārketings – viena no jaunākajām un nozīmīgākajām izmaiņām Interneta mārketingā. Jebkurš projekts, kas savā mārketingā izmanto video, ir soli priekšā konkurentiem

Aigars - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Aigars (210 Raksti)

Mans lauciņš ir affiliate mārketings/partermārketings. No tā izriet, ka labi orientējos dažādos interneta mārketinga jautājumos.



Ieraksti komentāru