SEO konference Poznaņā – 2.daļa

Sākumā jāatvainojas, ka tik ilgi kavējas SEO konferences apskata turpinājums, taču kā mēs ļoti labi apzinamies, tad “labāk vēlāk nekā nekad”!

Šodien vēlos padalīties ar informāciju par vēl divām prezentācijām. Dānis Mikels deMibs Svensens prezentēja SEO īso kursu, īpaši pievēršoties jaunākām tendencēm, bet polis-vācietis Tadeusz prezentēja interesantu viedokli par izejošo saišu stratēģiju, kas palīdz iegūt ienākošās saites.

Mikels deMibs Svensens

Mikels sākumā stāstīja par to, kāds SEO bija vairākus gadus atpakaļ (mākoņi zilāki, zāle zaļāka, gaiss tīrāks…) un kāds SEO ir kļuvis tagad – daudz sarežģītāks, grūtāk manipulējams un vairāk aizsargāts.

Mikels atzīmēja 3 svarīgākos SEO faktorus, kam jāpievērš uzmanība – sociālie signāli, atjauninājumi (Panda nebija pārsteigums) un sapratni, ko nedrīkst darīt SEO ziņā.

Tika atzīmēts arī tas, ka tā saucamās “sliktās saites” arī ir saites. Ja kāds izveido saiti uz Mikela lapu, sakot, ka viņš ir ļoti jauks, tā ir tā saite, ko mēs visi parasti cenšamies iegūt, bet ja kāds izveido saiti ar tekstu, ka Mikels ir riktīgs diletants, tad tas ir tas, ko mēs negaidam, taču no saites vērtības viedokļa tā esot tieši tāda pati saite.

Es gan vēlētos piebilst, ka Mikels nav ņēmis vērā dažādas pagaidām gan baumas, ka Google drīzumā sāks rēķināt (vai jau rēķina) arī saišu sentimentu!

Protams, arī Mikels nebija izņēmums un vēl un vēl pamatīgi izcēla sociālo signālu nozīmi. Es tikai vēlos atgādināt, ka sociālie signāli nav tikai Twitter un Facebook, bet arī rakstu komentāri, diskusiju forumi, blogu raksti u.c.

Dānis arī nosauca, viņaprāt, 4 labākās “link bait” iespējas, metodes, kas varētu spēt nodrošināt Jums laba apjoma sociālos signālus

Klātienē arī paskatījāmies klasiskus “link bait” piemērus, kas ir plaši zināmi visā pasaulē. Pirmais ir “the best job in the world” kampaņa, un patiešām, šobrīd ievadot Google šos atslēgvārdus, kampaņas organizētāji ir pirmā vietā meklētāja pozīcijās.

Vēl viena klasisks “link bait” kampaņa bija “Will it blend?”, kuras populārākais klips bija iPhone tālruņa sasmalcināšana. Pēc šīs kampaņas kompānijas blenderu pārdošanas apjomi pieauga par 1200%!

Lūk arī pats videoklips (šobrīd gan populārāks ir klips ar iPad sasmalcināšanu):

 

Vēl lektors stāstīja par to, ka šobrīd, kad Google burtiski katru dienu veic izmaiņas algoritmā, daudziem ir sajūta, ka vini ir tikuši sodīti. Patiesībā tā ir tikai sajūta ir vairāki iemesli, kāpēc šāda sajūta var rasties.

Tadeušs Ševčuks – Izejošās saites

Otrs lektors, no kura prezentācijas šodien viena konkrēta vērtīga lieta, ir Tadeusz Szewczyk, kas plašāk pazīstams no seoptimise.com.

Tadeušs stāstīja par to, kā ar izejošo saišu palīdzību var saņemt ienākošās saites. Izejošās saites uz autoritatīviem resursiem var piesaistīt šo resursu uzmanību un ir liela varbūtība, ka arī saņemsi saites atpakaļ no šiem resursiem. Protams, šeit ir daudz ietekmējošo faktoru.

Tadeušs arī atgādināja, ka izejošo saišu veidošana ir dabiskās saišu sfēras sastāvdaļa – ja neviens neveidos izejošās saites, tad saišu nebūs vispār, tāpēc tās ir jāveido. Cita lieta, uz kādiem resursiem tās veidot un kā to darīt – ieteicams veidot saites uz autoritatīviem, tematikai atbilstošiem resursiem.

SEO konference Poznaņā – 1.daļa

Aigars - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Aigars (210 Raksti)

Mans lauciņš ir affiliate mārketings/partermārketings. No tā izriet, ka labi orientējos dažādos interneta mārketinga jautājumos.



Ieraksti komentāru