Pētījums – labākais instruments brenda virzībai

Ļoti interesants pētījums iekš emarketer.com. Pētījuma mērķis bija noskaidrot, kādi ir iedarbīgākie Interneta mārketinga instrumenti, kas liek apmeklētājiem sekot brendam.

Opinion Research Corporation pētījumā, kas veikts ASV, ir noskaidrojies, ka cilvēki labprātāk sekos brenda gaitām pēc raksta (article) par konkrēto brendu. Tādu cilvēku ir 51% no visiem aptaujātajiem.

Tikai nedaudz atpaliek e-pasta piedāvājums – 47%.

39% priekšroku dotu apmaksātiem meklētāju servisu linkiem, t.i. PPC reklāmai.

Tikai 25% no aptaujātajiem ietekmēs Latvijas tirgus absolūtie favorīti baneri.

Pop-up reklāmām pavisam niecīgs īpatsvars šajā konkurencē – tikai 13%.

aptauja

Jā, protams, Latvijas tirgus nav ASV tirgus un bla, bla, bla, bet ASV tirgus Interneta mārketingā vienmēr ir bijis un arī būs paraugs jebkuram citam tirgum. Katrā ziņā ir redzamas tendences un var gūt atziņas.

Aigars - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Aigars (210 Raksti)

Mans lauciņš ir affiliate mārketings/partermārketings. No tā izriet, ka labi orientējos dažādos interneta mārketinga jautājumos.



Ieraksti komentāru