Vērtīgs Affiliate Mārketieru Pētījums

Vērtīgs Affiliate Mārketieru Pētījums
Šī gada 9.-11.augustā Ņujorkā notiks Affiliate Summit East 2009 konference. Pirms šīs konferences tika veikts interesants pētījums, kurā piedālījās vairāk nekā 450 affiliate mārketieru. Šodien paanalizēsim interesantāko. Email mārketings Vai Tu savā mājas lapā realizē opt-in...

Kas Notiek Interneta Mārketingā? [5]

Kas Notiek Interneta Mārketingā? [5]
Pirmssvētku laiks, daudz lasīt nevienam negribas, arī man rakstīt nē, tāpēc šodien īsi par aktuālāko. Ir daži info kursi parādījušies un vēl parunāsim par kādu pētījumu. Interneta mārketinga kursi Howie Schwartz ir palaidis tautās jaunu produktu Bookmark Generation 2.0, kurā ir soli...

Alexa ranks – vilšanās

Alexa ranks – vilšanās
Lai gan joprojām man ir gan Alexa toolbar, gan arī pievēršu uzmanību pašam Alexa rankam, tomēr jau pirms laba laika sapratu, ka esmu vīlies šajā Alexa rankā. Jā, jā, es zinu, ka pasaulē nav vienas vienīgās precīzās statistikas par mājas lapu apmeklējumiem, kas vēl pie tam būtu brīvi,...

Pētījums – labākais instruments brenda virzībai

Pētījums – labākais instruments brenda virzībai
Ļoti interesants pētījums iekš emarketer.com. Pētījuma mērķis bija noskaidrot, kādi ir iedarbīgākie Interneta mārketinga instrumenti, kas liek apmeklētājiem sekot brendam. Opinion Research Corporation pētījumā, kas veikts ASV, ir noskaidrojies, ka cilvēki labprātāk sekos brenda gaitām...

Seolinks.lv – Atziņas un Tests

Seolinks.lv – Atziņas un Tests
Pirms neilga brīža publicēju rakstu par linku servisu Seolinks.lv. Seolinks.lv piedāvā linku izvietošanu par maksu dažādās mājas lapās. Linku izvietotājam divi labumi – apmeklētāju plūsma (mazsvarīgs, maznozīmīgs labums) un SEO, precīzāk SERP pozīciju meklētāju servisā...

6 soļi Interneta Biznesa identitātes noteikšanai

6 soļi Interneta Biznesa identitātes noteikšanai
Uzsākot biznesu vai apzinoties tā stāvokli, ir vērtīgi atbildēt uz sekojošiem 6 jautājumiem. Tie ir ļoti vienkārši, taču pat salīdzinoši lielas kompānijas uz tām ne vienmēr var atbildēt. Visi jautājumi ved uz vienu galveno atbildi – kas Tu esi? Nevis kas Tu esi kā ikdienas...

ClickTale – novēro savus apmeklētājus!

ClickTale – novēro savus apmeklētājus!
Ja Tev nepietiek ar web analītikas cipariem, tad lieto ClickTale klientu novērošanas servisu! Katram nopietnam Interneta darbonim projekti ir pieslēgti pie Google Analytics konta (vai kāda cita analītikas servisa). Un katrs normāls Interneta darbonis katru dienu analizē un pēta, kā tad ir gājis ar...

Google Analytics

Google Analytics
Nav nekādas jēgas no biznesa, ja Tu neveic darba analīzi. Jo tad Tu nezini, kas ir noticis un kādā virzienā ir jādodas turpmāk. Kas ir jāmaina un kas ir jāuzlabo. Tāpat ir arī Interneta projektos – analīzei ir ļoti liela nozīme. Tā nu ir izveidojies, ka “monstrs” Google...

Nākamie raksti »