Maksimāla Peļņa no Vienas Affiliate Kampaņas

Padalīšos ar vienu konkrētu paņēmienu, ko piekopj daudzi affiliate mārketieri pasaulē un kas arī man ir ienesis ļoti labus rezultātus (lasi, ienākumus).

Tālākrakstītais attiecas uz situāciju, kad jau ir attīstīts savs affiliate projekts, mājas lapa, ir sava mērķauditorijas meilliste.

Un tātad, affiliate kampaņas iemesli var būt dažādi. Iespējams, tas ir kāda affiliate produkta relaunčs, iespējams, ka jauns produkts no attiecīgās sfēras, iespējams, kāds info produkts attiecīgā nišā, iespējams, kāds cits iemesls.

Affiliate kampaņa jāizstrādā pēc sekojošas shēmas:

  1. Plašs raksts par konkrēto piedāvājumu – vismaz 300-500 vārdus garš (vēlams, ka arī SEO optimizēts)
  2. Video klips (nav obligāti, bet ir vēlams)
  3. Broadcast tipa e-pasta ziņojums
  4. Links uz rakstu saistītos projektos vai projekta ietvaros (piemēram, foruma parakstā vai jaunā ziņojumā)

raksts

Raksts

Viss sākas no raksta. Vispirms tiek izveidots plašs raksts par attiecīgo piedāvājumu, kurā ir spēcīgi “call to action” motīvi, vēlams trijās vietās affiliate linki uz produkta landing page.

Pats svarīgākais, lai rakstā ir redzamas visas piedāvājuma priekšrocības un lasītājs tiek spēcīgi motivēts iegādāties produktu vai pakalpojumu. Jāpasaka, ar ko šis piedāvājums ir īpašs un kā tas atrisinās konkrētā apmeklētāja vajadzības.

Vēlams rakstu vizualizēt ar shēmām, ekrānšāviņiem un tabulām atkarībā no piedāvājuma specifikas.

video

Video klips

Izejot no raksta, ir vēlams izveidot video klipu, ko var ievietot vai nu uzreiz rakstā, vai jaunā rakstā, izveidojot linku uz to.

Video klipā vajadzētu ierakstīt, ierunāt, parādīt to, ko grūti nodot ar vārdiem rakstā – iespējams, kādu darbību kopuma apskatu, iespējams, kādu tehnisku risinājumu, varbūt arī produkta testu vai īpašību prezentāciju. Iespējams, ekspertu viedokli, interviju.

Svarīgākais ir izveidot video klipu tā, lai tas rada interesi tiem, kas vispirms redz tieši video nevis lasa rakstu. Video jāizvieto svarīgākajos video portālos un jānorāda links uz rakstu, jo tas var radīt arī jaunus interesentus šajā konkrētajā piedāvājumā.

email

Broadcast e-pasta ziņojums

Pēc tam, kad raksts un video mājas lapā, blogā, portālā ir izvietoti, uzreiz tiek nosūtīts vienkāršais brodcast e-pasta ziņojums visai meillistei. Šajā ziņojumā ir jābūt tikai un vienīgi ziņai par šo piedāvājumu – īsi un konkrēti. Īss piedāvājuma apraksts ar vienu vai dažām galvenajām piedāvājuma priekšrocībām un linku uz rakstu.

Nekādu HTML templeitu, nekādu attēlu, ne vēl jo vairāk kādas blakus ziņas, kas nav saistītas ar konkrēto piedāvājumu.

Protams, augstā līmenī ir jābūt visiem e-pasta mārketinga faktoriem:

  • ziņas nosūtīšanas laiks
  • ziņas virsraksts
  • personīgā uzruna
  • spēcīgs “call to action” sauklis

Un, gadījumā, ja piedāvājums varētu būt aktuāls ilgāku laika posmu, tad vērtīgi ir šo ziņojumu arī nodublēt kā Follow up ziņojumu, kas strādās ilgtermiņā. Ne vienmēr tas ir nepieciešams un iespējams, bet tā ir vēl viena iespēja.

linkiLinki

Lai nosegtu maksimāli lielu mērķauditorijas apjomu, linku uz rakstu var promotēt dažādos saistītos ārējos resursos (sociālie tīkli, social bookmarking lapas, forumu paraksti u.c.), kā arī virzīt sava projekta ietvaros (links galvenajā lapā vai visās lapās uz konkrēto rakstu, forums, ja tāds ir u.c.)

Rezultātā padalīšos dažos datos no konkrētas šādas kampaņas, kas tika veikta pirms divām nedēļām:

Patērētais laiks: 1 stunda (35 minūtes raksta izveidei, video netika veidots, 15 minūtes e-pasta ziņojuma izveidei, 10 minūtes linku izveidei konkrētā resursā un dažos ārējos resursos).

Kampaņas laiks: 2 nedēļas

Meillistes lielums: 1089 dalībnieki

E-pasta atvēršanas īpatsvars: 28% (305 dalībnieki)

Linka klikšķu īpatsvars: 23% (250 dalībnieki)

Projekta kopējais apmeklējums: 500 unikāli apmeklētāji nedēļā

Affiliate komisijas maksa: 20 Ls

Darījumi 2 nedēļu laikā: 20

Ienākumi no kampaņas (vēl joprojām aug): 400 Ls

Jāņem vērā, ka šī kampaņa ir tikai papildus darbība regulārajai affiliate mārketinga ikdienai. Gluži tāpat kā, piemēram, tirdzniecības uzņēmumā papildus esošai tirdzniecībai neliels impulss ar reklāmas akcijas palīdzību.

Un kā redzams, tad vēl ir potenciāls – varēja izveidot video, kopējais apmeklējums varētu būt lielāks, meilliste arī nav tā lielākā.

Aigars - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Aigars (210 Raksti)

Mans lauciņš ir affiliate mārketings/partermārketings. No tā izriet, ka labi orientējos dažādos interneta mārketinga jautājumos.



14 komentāri rakstam “Maksimāla Peļņa no Vienas Affiliate Kampaņas”

  1. Wallaby saka:

    Tas ir tipa “ja gribi ko nogrūst, tad spamo e-pastā!” ?

  2. mongoliss saka:

    tas ir tipa “tomēr vajag vākt mailisti :D”! cik ilgi lasīji mailisti :)?

  3. Aigars saka:

    patiesībā tā mērķtiecīgi netika vākta. Šajā konkrētā projektā aptuveni 8 mēnešu laikā šāds cipars tika uzdzīts. Tas ir pamaz.

  4. Ruksis saka:

    Tas jau ir spams ne marketings. Nemaci berniem mulkibas.

  5. Aigars saka:

    Jā, Ruksi, Tu esi klasiskais vidējais latvietis, kas neatšķir spamu no email mārketinga… Mani par laimi tas jau sen nepārsteidz.

    Ko lai Tev iesaka, palasi šo

    http://www.webmarketing.lv/e-pasta-marketings-nav-spams

  6. Oskars saka:

    Es labprāt iepazītos ar tavu rakstu, ko tu uzrakstīji 35 minūtēs – man patīk tava informācija, tomēr, kā sabiedrisko attiecību speciālists, es neticu, ka 35 minūtēs var uzrakstīt kvalitatīvu,pārdot spējīgu rakstu. Un vēl kas, tu neesi norādījis raksta sagatavošanās laiku, info ievākšana u.t.t. Vai var apskatīt tavu rakstu?

  7. Aigars saka:

    Oskar, sazinies ar mani, izmantojot e-pastu. Bet redzi, kas šajā ziņā ir galvenais – es jau nerakstīju rakstu svešai auditorijai, raksts bija adresēts manai mērķauditorijai, kas ir manas lapas apmeklētājs, manas e-pastu listes dalībnieks, kas gaida no manis informāciju nevis es to uzspiežu…

    Affiliate mārketingā tā arī ir lojāla apmeklētāja burvība, ja tā var teikt. Ja kas, tad rakstā minētie cipari jau ir mazi salīdzinājumā ar to, kas tur sanāca beigās (jo tā peļņa uz to brīdī vēl auga)

  8. Oskars saka:

    Es labrāt sazinātos, bet kontaktos tev nav norādīts tavs e-pasts :)

    vai vari iedot iečekot rakstu ko veidoji? gribu novērtēt kvalitāti!

    Oskars

  9. Aigars saka:

    Kontaktos nosūtīto ziņu saņemu es, droši to var izmantot.

    Šajā rakstā jau ir izklāstīts, ka ne jau viens pats raksts to atdevi sniedza, bet gan visu detaļu kopums. Un punkts tam ir e-pasta zinojums, kas patiesībā arī dod taustāmo rezultātu.

    Viens pats raksts nekādu atdevi nesniegtu…

  10. Jānis saka:

    Viena lieta ir “par katru cenu nogrūst preci e-pastā” vai rakstīt PR rakstus, bet abas lietas stāv tālu no mārketinga par kuru raksta Aigars.
    Par pircēju biznesā var teikt tāpat kā vecumvecajā sakāmvārdā: ja suni ar vecu kaulu piemānīsi, pēc tam pat ar desu nepielabināsies.

  11. juris saka:

    Informācijas sabiedrības likumu un tajā noteikto par komerciālu paziņojumu sūtīšanu autors ir lasījis?

  12. Aigars saka:

    Juri, es sūtu e-pasta paziņojumus tikai tiem cilvēkiem, kas paši to ir lūguši un ikvienam ir iespēja jebkurā brīdī pārtraukt e-pastu saņemšanu.

  13. Gatis saka:

    Kā ir ar maillistu tirgošanos, ētiksi/likumigi?
    Ir man no LV projekta kas vairs nepastāv kādi 3000 kontakti kur ir vards, uzvards, dzimums, epasts, dzimšanas datums, telefons. Pats itkā vel ar epasta marketingu neplānoju nodarboties

  14. Aigars saka:

    Neiesaku gan tirgoties ar meillistēm, tas nav ne ētiski, ne arī, starp citu, likumīgi.

Ieraksti komentāru