Mailigen.lv – Jauna Ēra Latvijas E-pasta Mārketingā

Jau sen vēlējos uzrakstīt par e-pasta mārketinga servisu Mailigen.lv, kuru kādu laiku iepriekš man izdevās dziļāk papētīt un arī patestēt. Taču labi vien ir, ka tikai tagad rakstu, jo Mailigen.lv atklāšana bija jau pasen un pa šo laiku esmu dzirdējis vairākus nepareizus, pat aplamus priekšstatus.

Mīti par Mailigen.lv

1. Tas ir serviss, kurā tiek uzkrātas e-pastu datu bāzes, uz kurām sūtīt savus piedāvājumus (spamserviss)

Atbilde: Nē, tā pat vismazākā mērā nav patiesība.

Piesakoties servisam, nekādas datu bāzes Jūs tur negaida un, kāds gan pārsteigums.., Mailigen.lv tādas pat nepārdod – tas nav ne efektīvi, ne arī legāli no likumdošanas viedokļa.

Reģistrējoties servisā, Tu vari importēt savu pašreizējo klientu bāzi un, izmantojot servisā pieejamos rīkus, vari bāzi papildināt un/vai veidot jaunas bāzes, tādējādi segmentējot klientus. Tas viss ir jādara Tev pašam, nekādas “koplietošanas meillistes” servisā nav.

2. Mailigen.lv droši vien izmanto klientu datu bāzes vai pārdod tās

Atbilde: Muļķības!

Es, protams, neesmu Mailigen.lv darbinieks un nevaru pārzināt visas nianses, taču vienu es varu apgalvot – ieguldīt šāda servisa tapšanā līdzekļus (ticiet man, ne mazus līdzekļus) un pēc tam riskēt gan ar savu reputāciju, gan likumu ievērošanu ir, maigi sakot, nesaprotami. Patiesībā tā ir vistīrākā servisa pašnāvība.

Un redzot, kā attīstās un kādas ambīcijas ir šim servisam, kļūst skaidrs, ka viņi seko pasaules standartiem, bet pasaulē nekad ne par vienu no TOP servisiem nav dzirdēts, ka tie pārdotu vai kā savādāk ļaunprātīgi izmantotu klientu datu bāzes.

3. Nav vērts maksāt servisam, ja to pašu var izdarīt par velti

Atbilde: Ir vērts, tas atmaksājas!

Jā, protams, ikviens var saviem klientiem nosūtīt e-pastu, izmantojot ierastos e-pasta klientus. To dara lielākā daļa. Bet cik no šīs lielākās daļas zina, cik daudzi klienti e-pastu saņēma, cik daudzi tajā ielūkojās un cik daudzi noklikšķināja uz e-pasta saturā ievietotās saites? Vienkārša e-pastu sūtīšana un e-pasta mārketings ir divas dažādas lietas, kas pat nav salīdzināmas.

4. Mailigen.lv ir dārgs

Atbilde: Mailigen.lv ir lētāks nekā slavenākie servisi

Mailigen.lv nav dārgāks par industrijas vidējā slāņa servisiem. Ja salīdzinam Mailigen.lv ar industrijas līderiem (skatīt tabulu zemāk), tad atklājas, ka tas pat ir lētāks. Tikai MadMimi, kas ļoti izceļas pārējo vidū ar savu zemo cenu, ir lētāks. Šajā salīdzinājumā neiekļāvu tādu gigantu kā Infusionsoft (ļoti dārgs) un servisus, kuru cenas ir atkarīgas no izsūtīto e-pastu skaita.

Bet, piemēram, MailChimp, kas sākotnēji piesaista ar bezmaksas kontu, pēc tam no Jums tāpat atgūs visu zaudēto, kad Jūsu datu bāze ar laiku palielināsies.

E-pasta Mārketinga Servisu Cenu Salīdzinājums

ServissLogoCenu plāni (e-pastu skaits)
0 - 500501 - 25002501 - 50005001 - 1000010001 - 25000virs 25000
Mailigen10$25$40$60$120$pēc vienošanās
Aweber19$29$49$69$149$pēc vienošanās
iContact9.95 - 14$19 - 29$47$74$109 - 149$sākot no 239$
MadMimi8$10 - 14$24$36$49 - 75$sākot no 115$
VerticalResponse10$28 - 46$46 - 72$72 - 120$120 - 150$sākot no 240$
MailChimp0$15 - 30$50$75$150$sākot no 240$
GetResponse18$28$45$65$145$pēc vienošanās
ConstantContact15$30$50$75$150$pēc vienošanās

Kas ir e-pasta mārketings un Mailigen.lv?

Tiem, kas vispār neko nesaprot, ko un kā darīt ar tādu servisu kā Mailigen.lv, iesaku trīs lietas, kas pieejamas latviešu valodā:

1. Izlasīt manus rakstus par e-pasta mārketingu

2. Noskatīties Mailigen.lv video prezentāciju (saite galvenajā lapā “Noskaties Mailigen video”)

3. Lejupielādēt un izlasīt detalizēto Mailigen.lv lietotāja rokasgrāmatu

Kopumā tomēr ir jāatzīst, ka pagaidām Mailigen.lv pašiem lielajiem spēlētājiem tieši funkcionalitātē līdzi vēl nevelk, BET, pagaidi, nesteidzies ar secinājumiem - Mailigen.lv ir pieejamas pilnīgi visas pamatfunkcijas, kuras nepieciešamas augstvērtīga un peļņu nesoša e-pasta mārketinga pielietojumam.

Jāsaka kā ir – daudzi lielāko daļu no TOP servisos pieejamām funkcijām nekad tā arī pat neizmēģina, kur nu vēl pielieto ikdienā. Un beigu beigās izrādās, ka tas, ko viņi lieto, citur ir pieejams par mazāku samaksu, par pārējo vienkārši tiek maksāts..

Protams, tajā pašā laikā Mailigen.lv galvenā priekšrocība atiecībā pret visiem servisiem ir tā, ka tam ir lokālā latviešu valodas versija – klientu atbalsts, interfeiss, formas u.tmldz. ir latviešu valodā.

Piemēram, mans favorīts Aweber.com, ko vienmēr esmu izcēlis ka labāko, īsti neder Latvijas tirgum, jo ir valodas koda problēmas (piemēram, kampaņu virsrakstos nav iespējams ievietot garumzīmes). Un ko man dod visas Aweber “krutās fīčas”, ieskaitot apbrīnojamu piegādes īpatsvaru, ja man ir ierobežotas iespējas veidot ziņu virsrakstus? Angļu valodā šādu problēmu nav, protams.

Kad ar mani sazinājās Arturs no Mailigen.lv un lūdza man izteikt savu viedokli par servisu, tad no manas puses bija vairāki novēlējumi attiecībā uz servisa funkciju uzlabošanu. Neielaidīšos niansēs, šie ieteikumi bija vairāk saistīti ar funkcijām, kas atvieglo lietošanas ērtības, nekā ar servisa pamatfunkcijām.

Taču džeki paši lieliski zina, ko un kā ir nepieciešams attīstīt – jau šomēnes lietotājiem būs pieejami jauni sistēmas uzlabojumi atjaunotajā versijā:

  1. Būs pieejams API - daudz plašākas pielāgošanas iespējas un sasaiste ar ārējiem resursiem
  2. Online aptaujas – iespēja viegli un ātri izveidot un saviem klientiem nosūtīt online aptaujas
  3. kampaņu testēšanas iespējas (A/B split testing)
  4. vairāk nekā 10 dažādas valodas kampaņām un formām
  5. u.c.

Zinu arī to, ka jau šobrīd notiek darbs pie daudzu nākamo uzlabojumu veikšanas.

Kā redzams, tad Mailigen.lv ir kārtīgi ierakušies darbos un nepārtraukti strādā pie attīstības. Tiesa gan ar lielām ambīcijām (cik saprotu – ielauzties pasaules TOP servisu vidū) bez visa iepriekšminētā neiztikt.

Mailigen.lv sistēmas lielākie plusi salīdzinājumā ar sevisiem, ko esmu lietojis pats:

  • ļoti vienkāršs un līdz ar to arī viegli saprotams sistēmas interfeiss, navigēt nav nekādu problēmu, praktiski nav nekādas liekās informācijas, upsells un tamlīdzīgi uzmanības izkliedētāji, viss ir rokas stiepiena attālumā
  • katra kampaņa tiek veidota pa soļiem, kas būtiski atvieglo procesu tiem, kas mazāk pazīstami ar šādām sistēmām

Man pašam arī ir izveidots konts Mailigen.lv sistēmā un izmantošu to jaunajiem lokālajiem projektiem, tad arī varēšu novērtēt sistēmas darbību ilgtermiņā.

Starp citu, Mailigen.lv ir arī affiliate programma un ikviens, kas vēlas piedalīties latviešu radīta servisa popularizēšanā pasaulē un ar to arī nopelnīt, var to droši darīt. Bet par to sīkāk nākamā rakstā.

Aigars - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Aigars (210 Raksti)

Mans lauciņš ir affiliate mārketings/partermārketings. No tā izriet, ka labi orientējos dažādos interneta mārketinga jautājumos.



24 komentāri rakstam “Mailigen.lv – Jauna Ēra Latvijas E-pasta Mārketingā”

  1. [...] This post was mentioned on Twitter by WebMarketing.lv, Media Alliance. Media Alliance said: @webmarketing_lv Mailigen.lv – Jauna Ēra Latvijas E-pasta Mārketingā: Jau sen vēlējos uzrakstīt par e-pasta mārket… http://bit.ly/cbmHsJ [...]

  2. Mairis Skuja saka:

    Raksts labs, bet tajā nav apskatīti visi konkurenti no LV, kas piedāvā līdzīgas cenas un platformas.

    Piemēram: http://www.primemail.lv/

    Mēs sevi varētu neskaitīt šajā sarakstā jo arī piedāvājam Mailigen platformai analogu risinājumu, bet nekad neesam nodrabojušies (un neplānojam) ar šo servisu mārketingu tādā veidā kā to dara Mailigen. Strādājam ar tiešo pārdošanu.

  3. Aigars saka:

    re kā, par Jums nemaz nezināju, tas laikam nozīmē, ka ar steigu jāsatiekas, Mairi :)

  4. Vents saka:

    Aigar, ir taču aplami Mailigen pielīdzināt pasaules “grandiem” Mailchimpam, ConstantContact vai kaut vai GetResponse. Ne iespēju, ne fīču skaits nav salīdzināms. Muļķīgi kaut kā sanāk..

    Paldies Mairi par komentu, bet PrimeMail.lv speciāli norobežojas no salīdzināšanas ar citiem, jo nepostulējam, ka sistēma ir teju tik pat kruta.

    Vairāk jāstrādā, mazāk jārunā.

  5. Vents saka:

    & vēl ko neesmu sapratis (ja reiz ir diskusija) – ko nozīmē “jaunās paaudzes e-pasta mārketings”. dažādu iemeslu dēļ nācies iedziļināties šajā mārketinga jomā, bet tādu klasifikāciju kā “jaunā paaudze” neesmu dzirdējis.

    anyway, kā reklāmraksts – apsveicami! žetons.

  6. Aigars saka:

    Vent, nevajag apvainoties, patestēšu arī Jūs un uzrakstīšu savu viedokli par Jums. Tiesa gan, kad pēdējo reizi biju sistēmā, ar Mailigen Jūs grūti salīdzināt, vismaz pagaidām un tajā brīdī, tā ir realitāte.

    Par Mailigen – nevar būt serviss “tikpat kruts” jau pirmsākumos, taču komunicējot ar pašu Mailigen, dzirdot viņu plānus un darbus, viņi uz to virzās. Tieši tāpēc jau arī rakstā minēju, ka vēl īsti nevelk līdzi pasaules grandiem, taču uzņemtais kurss ir labs.

    Es uzskatu, ka savējo darbības ir tikai jāatbalsta un jāizceļ, par maz to daram, ēdam tikai viens otru nost. Ir taču lieliski, kad kāds cenšas!

    Un ja mēs to darīsim, atbalstīsim, palīdzēsim viens otram, tad vairs nebūs situācijas, ka pie mums šādi servisi top ar 10-11 gadu nobīdi no ASV, pasaules

  7. 08 saka:

    Forši mīti :DD, salīdzinājums muļķīgs. Un pats Primemail vismaz cenas varēja ielikt, ja ir, tad es nevaru atrast..

  8. Vents saka:

    mani nebūt nesatrauc, ka 5 mēnešus neesi skatījies PrimeMail un prieks, ka puišiem ir ambīcijas. lai izdodas!

    galvenais, lai rīt kādam vajag to, ko viņi šodien taisa. kā jau teicu, PrimeMail ir pašā pamatā savādāka “filozofija” produkta vadībā.

  9. cepis saka:

    Izskatās, ka šī tēma daudziem interesē, man tajā skaitā, paldies par raksu!

  10. Jānis saka:

    Aigar, prieks, ka Mailigen salīdzīnāji ar lielajiem brendiem, uz to tiecamies. Taisnība ir – blakus vēl grūti nolikt lielos spēlētājus, bet tas ir tikai laika jautājums. Līdzīgi kā mobīlajos telefonos parastais lietotājus izmanto tikai mazu daļu no visām funkcijām, tā Mailigen piedāvā visu svarīgāko veiksmīgu e-pasta kampaņu veidošanai. Katru dienu notiek nopietns darbs pie iespeeju papildināšnas un funkciju uzlabošanas.

    Atbildot kas ir “Jaunās paaudzes e-pasta mārketings” – Latvijā šī būs pirmā paaudze ar uzņēmumiem, kas izmantos e-pastu apzināti, ar konkrētu mērķi un stratēģiju.

    Protams lai sasniegtu masas un izglītotu auditoriju paies laiks, būs jāiegulda resursi, bet tāds ir Mailigen mērķis.
    Augt un attīstīties varēsim tikai kopā.

  11. Ga4a saka:

    Aigar, tu esi miljons :):):):):) Vents iecepies, jo takš konkurents…Vent, neraudi….:):):):) Mailigen tiešām ir salīdzināms ar TOP10 pasaules līmeņa servisiem, jo grib tāds palikt uz visiem laikiem, bet uz to vēl garš ceļš ejams, Prime jau pašos pamatos man kā lietotājam nemaz nedod brīvas tiesības izvēlēties, vēlos es saņemt no viņiem reklāmas paziņojumus, vai nē, kā to nosaka EU direktīvas, vienkārši iestrādā noteikumos tādu punktu un viss, un pēc tam sākas inbox.lv cienīgas izdarības, kad sūta savus sportland paziņojumus arī man, un es gribu jautāt Ventam, vai TU saproti, ka es NEVĒLOS saņemt no JUMS nekāda veida komercpaziņojumus, pat atrakstoties no turpmākas vēstuļu saņemšanas es saņemu jaunumu vēstules, no primemail servisa, un jā…. printskrīni arī ir par šo tēmu runājot, un arī Aigars tos ir redzējis.:) Mailigen rulzz…..:):))::):):):):)

  12. Artūrs saka:

    Ja te pie reklāmraksta atļauts izteikties par citiem “konkurentiem”, tad izskatās, ka Cenu salīdzinājuma tabulā Primemail tik pat kā ieņemtu 1.vietu. Tas priecē. Nu, Aigaram jau ar aizrādīt par Primemail ignorēšanu būtu nesmuki priekš tāda tipa raksta. Bet tomēr, Latvijā cilvēkiem alga ir daudz mazāka un patērētāju maciņš arī ir plānāks nekā ārzemēs, un iz e-pasta mārketinga nesaskatu tik augstas peļņas iespējas, kā tas ir ārzemēs, tāpēc cenām pašsaprotami arī būtu jābūt daudz zemākām. Bet kā ir, tā ir, Latvijā daudzi vienkārši maz ko atpelnīs no e-pasta mārketinga, nesaku, arī daudziem labās nišās un ar labu klientu loku, protams, tās cenas būs sīkums.

    P.s.
    Ga4a – Tev gan neētisks komentārs sanāca. Tas mani tikai negatīvi iespaidoja par Mailigen servisu.

  13. Aigars saka:

    Nu ko Jūs, tā kā es mīlu e-pasta mārketingu, tad es mīlu arī Primemail, es mīlu visu Latviju, visus, kas kaut ko dara lietas labā :)

    Ticiet man, man nav viss tik slikti, lai es rakstītu šajā blogā rakstus par 20 Ls (vai tagad ir cita cena?), pat ne 50 Ls, pat ne 100 Ls.

    Varu paziņot, ja kāds grib šeit maksas rakstu, tad jāmaksā man vismaz 1000 Ls par vienu rakstu, ne mazāk un arī tad vēl es rūpīgi pārdomāšu vai ir tā vērts :D

    Tie, kas mani pazīst labāk, sapratīs, par ko es tagad ironizēju…

  14. jops saka:

    Tagad nopietni.
    Vai kāds man mēģina apgalvot, ka mailigen un prime ir Latvijā izstrādātas sistēmas un e-pasti tiek izsūtīti no Latvijā bāzētiem serveriem ?

  15. Mailigen saka:

    Jops.. Jā Mailigen ir 100% Latvijas produkts, sistēmas izstrāde, vietējo klientu apkalpšana un serveri atrodas Latvijā.

    Vai tas ir tik pārsteidzoši? :)

  16. jops saka:

    Nu, nav jau tik pārstedzoši, tomēr mazliet brīnos, ka no jauna veidojat, ko tādu, kas jau ir pieejams jebkuram par līdzīgām vai mazākām naudiņām.
    Latviešu valodas interfeisu grūti uzskatīt par priekšrocību.
    Lai veicas ar ieguldītā atpelnīšanu.

    Un tomēr man ir mazas aizdomas, ka kaut kas nav tīri…

  17. Aigars saka:

    jops, latviešu valodas interfeiss ir ļoti liela priekšrocība lokālos apstākļos. Pat ne priekšrocība, bet nepieciešamība. Te taču ir Latvija un lielākā daļa vislabāk saprot latviešu valodu.

  18. jops saka:

    puiki,
    to lat. valodu varat tantēm tirgū mēģināt iesmērēt.

    gaidiet jaunus “latviešu produktus” :)

  19. Aigars saka:

    jops, kāpēc vajadzīgs draugiem.lv, ja jau ir facebook.com?

  20. jops saka:

    Ja šitais mailigen (whitelabel risinājums parastais) melo par pamata lietām, vai viņam var uzticēt datu bāzi ?

    draugiem orientējas uz visiem latvijas iedzīvotājiem, bet mailigen un līdzīgie uz mārketinga speciālistiem /profesionāļiem, kuriem defoltā ir jāpārvalda angļu val.

    biju priecīgs atrast šito blogu, bet tagad esmu vienkārši sašutis par kārtējo lohatronu.

  21. Mailigen saka:

    Jops.. labprāt dzirdētu sīkāk paskaidrojumu Jūsu komentāram, ka Mailigen par pamata lietām melo.. ?? Apgalvojums, nepamatots!

    Latviešu valoda ir viens no iemesliem, kapēc daļa no mūsu jau esošajiem klientiem ir pārnākuši pie mums no jau augstāk pieminētajiem lielajiem ESP brandiem un izvēlējušies tieši Mailigen.

    Statistiski, 95% no Latvijas klientiem izmanto sistēmu latviešu valodā, nevis angliski.

    Mailigen orientējas uz pasaules tirgu!
    http://www.mailigen.com
    Latviešu valoda ir papildus iespēja vietējiem klientiem ērtāk izmantot pakalpojumu.

  22. Ga4a saka:

    Mailchimps tagad dod par velti 1000 subskriberu kontu par velti, tas ir tikai apsveicami, ar 500 ir par īsu, tas nu gan.

  23. Andrew saka:

    Apskatot piedāvāto tabulu, radās jautājums… Vai tad e-pastu skaitu vietā nav jābūt abonomentu (subscribers) skaitam? Par sūtītajiem emailiem nav taču jāmaksā. Manuprāt, Aigar sanācis pārrakstīties, jo kā zināms Aweber mājas lapā pricing ir par abonomentiem, nevis epastu skaitu.

    Neesmu izmantojis šos servisus, jo uzskatu kāpēc maksāt par šadu pakalpojumu, ja ko līdzīgu Aweber kur abonomentu skaits ir līdz 20.000 var iegūt bezmaksas?

Ieraksti komentāru