Mailigen.com Startē CJ.com Affiliate Tīklā

Kopš vakardienas slavenajā un pašā populārākajā starptautiskajā affiliate tīklā Commission Junction pirmo reizi ir pieejams Latvijā radīts produkts, epasta mārketinga serviss Mailigen.com. Tas ir nepārprotams kvalitātes un Mailigen darbības panākumu apliecinājums, jo:

  1. CJ.com ļoti rūpīgi izvērtē, kādus produktus pieņemt tīklā un neatbilstošas kvalitātes gadījumā affiliate tīkls noraida pieteikumu
  2. CJ.com ir reģistrēti lielākā daļa pasaules TOP affiliates

Mailigen Piedāvājums Partneriem

Mailigen partnerprogrammas nosacījumi ir starp labākajiem industrijā – 30% mūža komisija. Tas nozīmē, ja Tu piesaisti Mailigen klientu, katru mēnesi saņemsi 30% komisiju no ikmēneša maksas tik ilgi, cik ilgi klients izmantos Mailigen pakalpojumus.

Konkrēts piemērs:

Tu piesaisti klientu populārākajam Mailigen datu plānam ar abonēšanas maksu 25$. Tu saņem 7.5$. Ja klients izmanto Mailigen pakalpojumus 2 gadus, tad kopā Tu nopelni 180$ par vienu vienīgo darījumu.

Ja izdodas piesaistīt klientu lielākam plānam, piemēram, 10 000 lielas epastu listes datu plānam, kas globālā mērogā nav nemaz tik neparasti liels daudzums, tad komisija ir attiecīgi 36$ mēnesī un 864$ divu gadu laikā.

Kopš šī gada Mailigen affiliate programmu vada Infinitum 8 un konkrēti affiliate menedžeris Arnis Supe, tāpēc partneru atbalsts ir pieejams arī latviešu valodā. Jebkurā jautājumā var droši uzrunāt arī mani. Nepieciešamības gadījumā varam arī konsultēt, palīdzēt individuāli.

Atsevišķa Programma Izdevīgāk Nekā CJ.com Tīkls

Piedalīties atsevišķajā Mailigen partnerprogrammā ir izdevīgāk, it seviški, ja runājam par Latvijas partneriem. Paskaidrošu, kāpēc.

Ja darījums tiek veikts CJ.com tīklā, tad kopš darījuma veikšanas brīža:

  • nauda reāli “uz rokas” tiek saņemta tikai aptuveni pēc 2.5 līdz 3 mēnešiem. Tātad, ja šodien tiek veikts darījums, tad tikai pēc aptuveni mēneša daījums tiek fiksēts pie izmaksājamās summas
  • vēl aptuveni nedēļa līdz divas tiek “iztērētas”, lai saņemtu čeku (tiek nosūtīts pa pastu).
  • Čeks savukārt jānes uz banku, kur tas tiek apstrādāts aptuveni mēnesi, pusotru kopš iesniegšanas brīža. Ilgāk par mēnesi čeks parasti tiek apstrādāts, ja kopējā čeka summa ir lielāka nekā 1000 Ls.

Mailigen atsevišķas partnerprogrammas gadījumā nopelnītā naudas summa tiek pārskaitīta uz bankas kontu jau nākamajā mēnesī.

Jāievēro, ka gan atsevišķā programmā, gan CJ.com tīklā ir jāsasniedz izmaksas minimuma limits, lai būtu iespēja saņemt izmaksu (Cj.com tie ir 60 EUR, atsevišķā Mailigen programmā – 50 Ls.

Aigars - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Aigars (210 Raksti)

Mans lauciņš ir affiliate mārketings/partermārketings. No tā izriet, ka labi orientējos dažādos interneta mārketinga jautājumos.



15 komentāri rakstam “Mailigen.com Startē CJ.com Affiliate Tīklā”

  1. Sandy saka:

    Nu ko, apsveicam! Tagad sprotams sāksies pats smagākas darbs, affiliate piesaista, kas dod resultātus. Bet domāju, ka ir visi prieksnosacījumi, lai izdotos. Galvenais dotiet KAUDZI ar resursiem. 5x vairak kā konkurentiem ;)

  2. Kedijs saka:

    Tā, protams, patīkama ziņa, bet tas, ko gribētos vēl sagaidīt no Mailigen, ir atsevišķas affiliate saites kas, attiecīgi, novirza uz latvisko saturu, krievisko saturu un anglisko saturu (cik noprotu, mērķauditorija nav tikai Latvijā dzīvojošie uzņēmēji). Pašreiz tas viss, izskatās, ka vienā katlā samests..

    Un vēl: ja jau Tu, Aigar, menedžē gan Mailigen, gan Fancy affiliate programmas (iespējams, tuvākajā nākotnē parādīsies vēl kāda, ko uzņemsi savā paspārnē)varbūt būtu iespējams tās apvienot zem viena spārna, kā to ir izdarījusi Inspired komanda ar savējām? Tad nebūtu jālaipo starp ielogošanos un komisiju sakrāšanu līdz izmaksas min. limitam atsevišķi par katru no affiliate programmām.

  3. Arnis Supe saka:

    Kedijs, šobrīd affiliate programmā ir saites arī uz krievu valodas sadaļu, piemēram, http://rus.mailigen.lv/mailigen-affiliate/registracija.html

    Ja ir nepieciešamība pēc kādas specifiskas saites uz kādu noteiktu lapas sadaļu, droši raksti uz affiliate@mailigen.com un gandrīz visu var sarunāt. :)

  4. Aigars saka:

    Kedij, par to otro daļu – jā, mēs arī tā domājam, tāpēc tūlīt, tūlīt būs vaļā jauns projekts ;)

  5. Uldis saka:

    Vai nozares censoņiem pašiem nekad nav radusies vēlme ieguldīt klasiskajā reklāmā?Lai vai kā,bet prakses rāda,ka tad ja affiliate nenes peļņu,nav citu iespēju kā cerēt uz to,ka promociju veiks produkta īpašnieks(kā LTC,piemēram).Nē,es nedomaju,ka jāsponsorē Rīgas ‘Dinamo’ ,bet ja kādu mēnesi pa rādžiņiem palaistu,u.t.t.
    Citādi,izskatās,ka tapis kārtējais lohotrons,kurā spriežot pēc šeit redzamajiem jautājumiem,Latvijā klientu nebūs.Pamatojums vienkāršs – mailigen cenas ikviens vērtēs no pasakām par adwords varenumu,u.t.t. pa riņķi,kur kāds vēl iemetīs teorijas par SEO varenību…
    Žēl,Aigar,ka Tavi domubiedri publiski nerunā to,ko privātajās sarakstēs.Bilde drūma un veiksmes stāstu nav :)Varbūt,tieši tāpēc pašiem īpašniekiem nav naudas reklāmai?

  6. Что то saka:

    Nu, labprāt dzirdētu tos veiksmes stāstus, ja ir- nopublicē, Aigar, TOP5 katrā no programmām, un cik tad to piķi ir nosmēluši. Tad nevalodas pāries..

    Citādi vairums tā saucamo affiliate partneri, šķiet, kā Buratino muļķu zemē tai tīmeklī zīmējas; nav konkrēti redzami tie reālie piemēri un modeļi, kas strādātu ar reālu peļņu

  7. Aigars saka:

    Uldi, vienīgais, ko Tev varu pateikt, nevar visu un vienmēr mest pāri vienai kārtij.

    Nekad arī neesmu teicis, ka tradicionālais mārketings ir slikts (pats no tā esmu nācis, man nav grūti salīdzināt), es pats to izmantoju arī tagad. Bet publiski esmu izvēlējies runāt tikai par interneta mārketingu.

    Par Mailigen varu pateikt, ka nedēļas laikā ir reģistrējušies gandrīz 500 partneri, daudzi jau ir sākuši darbu un, domāju, ka uz rezultātiem ilgi nebūs jāgaida.

  8. Aigars saka:

    par partneriem jāsaka godīgi – vēl ir daudz jāizglīto, tomēr man ir pārliecība, ka tas ar laiku uzlabosies, attīstīsies.

  9. mr. X saka:

    Mans redzējums ir tāds: par reklāmu ir jāmaksā- arī tikai par rādīšanu (kā televīzijā), bet partnerprogrammas var izmantot tad, ja reklāmas laukumi netiek izpārdoti

    Protams, vietnes ar nenozīmīgu plūsmu var mēģināt sevi pabalstīt ar ienākumiem no partnerprogrammām

    Produktu īpašniekiem, kas piedāvā šis programmas, labums nenoliedzami atlec ar uzviju- par viņiem visapkārt runā, un arī tīmeklī reitingi ceļas. Un tas viss bez finansiālā riska- riskē mediji!!

  10. Uldis saka:

    Reklāmas laukumus NAV iespējams izpārdot,jo tirgū nav servisa(starpnieka),kurš sagatavotu klientam ērtu produktu,bet tas nebūtu affiliate.Katrs no savas pieredzes zinām,cik ienes tie laukumi,kuros šobrīd atrodas affiliate,adsense,textads,u.t.t.
    Lūk,sens ieteikums Aigaram – izveido produktu,kurā ietilptu gan baneru izgatavošanas serviss,gan izgatavotā izvietošana,bet klients maksātu pēc kādas universālas fomulas.Teiksim,mani ABSOLŪTI apmierinātu 1 santīms par klikšķi!!! Kur fiška?Nu,paši redzam AdCloud popularitāti vai to,ka diezgan aktīvi notiek rosība ”ievieto reklāmu pats” – pirmajā gadījumā cena ir ap 10 latiem par 1000 ekspozīcijām,bet otrā konstantie 5 santīmi PC…
    Lūk,tur Aigar ir webmarketinga Klondaika,nevis 1-3 mazpieprasītu produktu affiliate izveide gadā.Un,ja tie produkti netiek ‘pastiprināti’ ar tradicionālā mārketinga atbalstu,tad nu ir kā ir…
    P.S.Nav korekti runāt,bet ir acīmredzams,ka Textads ar savu jauno standartu(agrāk es pats varēju modelēt baneru stilu) un cenām arī prasās pēc webmarketinga speciālistu iesaistīšanās vai vismaz konsultācijām,jo gadījumi,kad klients netika rotācijā,jo CPC 5 santīmi bija par maz,nu….

  11. Aigars saka:

    Uldi, nākamnedēļ atveram partnerprogrammu tīklu, piedāvāsim reklāmdevējiem dažādus modeļus – gan CPA, CPS, kas ir klasiskāki affiliate modeļi, gan arī Tevis minēto CPC un pat CPM.

    Attiecīgi arī web resursu īpašnieki varēs strādāt ar sev pieņemamāko modeli. Sākumā gan būs pieejams tikai viens reklāmdevējs, taču jau gatavojam arī jaunas programmas.

  12. @Mr.X

    Šito Avon un citu produktu izplatītājiem pasaki, lai viņi pieprasa samaksu no Avon, par to ka viņi ir tikai parādījuši kremiņus un šampūnus potenciālajiem klientiem :)

    Reklāmas laukums maksā tik, par cik kāds par to ir gatavs pirkt. Un reklāmas licējs maksā tik tikai tad, ja viņam atmaksājas maksāt konkrētajā resursā.

    Ir resursi, kas labāk pelnīs ar reklāmām, ir kas ar AdSense, a citam izdevīgākas būs affiliate programmas. Līdzīgi ar reklāmdevējiem. Kalkulātors un veselais saprāts ir labākais padomdevējs.

    p.s.: Mailigen partnerprogramma izskatās ļoti sakarīga.

  13. Uldis saka:

    Nav problēmu – ar varu nevienam nespiež! :) Latvijas problēma,līdz ar mazo tirgu un mazo valodu,ir katastrofāls izvēles trūkums tieši vietējam tirgum…
    Aigar,nu tak pieliec blakus tam affiliate elementāru PPC izvēli.Vai tad ir noslēpums,ka pusei tirgus spēletāju vienīgā prece ir reklāmas laukumi?Esmu viens no tiem un labprāt savu preci gribētu pareklamēt.Un,ja Tavā programmā īsā laikā piesakās 500 dalībnieku,kāpēc Tu domā,ka viņi atteiktos savos resursos izvietot manus banerus,Jāņa,Pētera un citu? Lūk,tā problēma ir tikai tur,ka es tai reklāmai varu atveltīt tikai tik daudz cik nopelnu.Un,ja Tu sadalīsi manus 10 latus uz 500 partneriem…
    Lūk,tāpēc arī aicinu Tevi nepresēt ar affiliate,bet dot blakus produktus.
    Lūk,došu vienkāršu ideju par minēto Klondaiku.Izveido kādu resursu pēc biržas principa,kurā ikviens Uldis ar saviem 10 latiem var izvietot savu baneri,noteikt cenu PC un,tos,kuriem tā apmierina,tie no Tevis šo produktu nopērk.Matemātika vienkārša – pēc iepriekšminētā piemēra,es ar saviem 10 latiem iegūstu vienu starpnieku(Tevi),bet Tu man par to uzskaitu tos klikšķus,kurus esmu Tev pasūtījis.Līdzīgi kā adwords,bet pircējs biržā iegādājas nevis rotējošus banerus,bet savam saturam atbilstošu.Lai pamatotu šādu risinājumu,tam ir līdzība ar pasaules lielajiem affiliate tīkliem,kuros ir izvēle,nevis kā Latvijā,kur jāņem tikai tas kas ir.
    Lūk,biržas variants bez affiliate – elementārs tehniski,autoritāte Tev ir un,katra partnera pienākums būtu arī,piemēram,vienu mēnesi bez maksas reklamēt arī pašu biržu.Produkta lozungs būtu visiem jau pierastais draugiem.lv un citu izmantotais – ”viens klients tikai par 5 santīmiem ” ,kurā pie Tevis tas cipars būtu no 0,1 līdz 3 santīmiem :)
    Un,kā jau biržā,līdzās affiliate un baneriem,varētu tikt tirgoti arī e-pasta piedāvājumi,sms mārketings,u.c. risinājumi.

  14. SanSei saka:

    Ne jau gluži valoda ir šķērslis tirgum, bet regjions, kurā preci piedāvājam / izplatām

    Bet- jo lielāka teritorija vienotam tirgum, jo lielāka uzrodas konkurence jelkāda produkta / servisa kategorijā, ja tas neizceļas ar jelkādu unikalitāti vai pārākumu

  15. Uldis saka:

    To SanSei:
    Atceros,ka pirms gada parotaļājos vienā no popularajām TE vietnēm.Tu pat nevari iedomāties,cik tas bizness asiņains – sākot jau ar to,ka komentāros sākās ar ”WTF – user from Eastern Europe” un beidzot ar visbanālākajiem hakeru gājieniem( antivīruss bļāva kā traks)… Jā,protams,pēc divām dienām dēļ valodas izbanoja.
    Saproti,visos pasākumos,kuros ir šķietama haļava,tikai ar komandas darbu var pierādīt pārākumu.Un,te vienojoša mēdz būt arī valoda.Piemēram,lieliski darbojas agresivitāte blogos,kuros notiek pirātiskās lietas – nu,fiška tāda un,to dara daudzi – pie mūzikas albuma piezipo arī linku vai citu info.
    Katrā ziņā,tā nav mana ikdiena,bet brīvos brīžos ir interesanti teorijas pārbaudīt praksē :)

Ieraksti komentāru