Lielākā iesācēju problēma – Informācijas pārpilnība

too_much_informationTiem, kas vēlas sākt kādu projektu Internetā, vispirms ir arī daudz kas jāapgūst, jāiemācas. Taču šeit ir viena liela problēma, kas skar lielāko daļu no Interneta iekarotājiem un tā ir Informācijas pārpilnība.

Kā tas notiek? Vispirms tiek meklēta informācija sev zināmos resursos, paziņu, kolēģu, draugu lokā, tiek uzklausītas rekomendācijas, kādā vietējā forumā tiek izlasītas atsauksmes par kādu informācijas avotu, kurā smelties zināšanas.

Pamazām cilvēks “apaug” ar informāciju, kas salīdzinoši īsā laikā ir jāsagremo. Bet vienmēr jau ir tā, ka ir vēlēšanās apgūt vismaz daļu no visā kā – gan Interneta mārketinga pamatus, gan Affiliate mārketingu, gan mājas lapu uzbūvi, gan SEO, gan PPC utt.

Ar laiku tiek atrasti arī cienījami Interneta mārketinga speciālisti, kuros vajadzētu ieklausīties (ārprāts, cik to ir daudz!…). Loģiski, ka viņi ievilina savās email listēs un arī sūta katru dienu jaunas ziņas (nekauņas! :) ). Parasti sākumā censonis ar lielu interesi seko līdzi visai informācijas plūsmai un nepamana, ka tā tiek pavadīta lielākā daļa no savas darba dienas. Neatliek laika, lai iegūtās zināšanas pielietotu!

Daži to tā arī neapzinās un iesprūst šajā informācijas grēdā. Šiem cilvēkiem tas ir “nāves spriedums”. Tie kas apzinās savu stāvokli, tie cenšas situāciju labot. Kā būtu jārīkojas?

Es uzskatu, ka nebūtu saprātīgi tagad ņemt un visu nogriezt kā ar nazi un palikt pilnīgi izolētam no informācijas. Tā vietā ir jāpaanalizē, kurš informācijas resurss ko ir devis paša attīstībā/izaugsmē. Ja ir iekšējā sajūta, ka, lūk, tas Interneta mārketieris to tik vien dara, kā pārdod savus un partneru produktus, no kuriem lielākā daļa nav vērtīgi, tad tie ir pirmie resursi, no kuriem būtu ar steigu jāatsakās. Un šai lietai jāpiet stingri un ļoti kritiski.

Toties, tie mārketinga speciālisti, kas ar katru savu meilu, bloga ierakstu spēj sniegt kaut ko vērtīgu un tas palīdz izaugsmē, tad tos noteikti ir jāatstāj savos RSS lasītājos un meilos. Jo tad ir garantija, ka netiks palaista garām kāda vērtīga informācija vai nozīmīgs jaunums, tendence.

Tas pats sakāms arī par Interneta mārketinga materiāliem un to pirkšanu – nevajag pirkt visus kursus, info produktus, ko iesaka TOP speciālisti. To ir tik daudz, ka visus tos iegādājoties, pietiks laika tikai to lasīšanai. Zināšanu realizācijai dzīvē laika pietrūks.

Nav jāielādē un jālasa pilnīgi visi bezmaksas materiāli, ko piedāvā Interneta mārketinga speciālisti. Lejupielādē tikai to sfēru materiālus, kuros Tu jūties mazāk spēcīgāks, vai arī kuri Tev liekas noderīgi un atbilst Tavai specializācijai.

Viens cilvēks nevar izdarīt visu visaugstākā līmenī. Ja Tu grasies kļūt par SEO speciālistu, tad Tev pietiks, ja zināsi Affiliate mārketinga pamatus, Tev nevajag iegādāties visus jaunākos Affiliate mārketinga kursus, kas Tev radīs tikai un vienīgi informācijas pārpilnību.

Paraksties tikai uz vērtīgākajām RSS plūsmām, nav jāparakstās visos blogos par interesējošo tēmu, ko sastopi sērfošanas laikā. Jā, pasaulē ir ļoti daudz augstākā līmeņa blogu par Interneta mārketingu, taču mums nav laika tos visus katru dienu lasīt!

Nevelti daudz darba laika citu viedokļu analizēšanai un to atspēkošanai. Interneta mārketings ir zinātne, kas nemitīgi attīstās un katru dienu parādās arvien jaunas metodes un iespējas. Centies turēties pie pamatiem (kas ir nemainīgi) un jau pārbaudītām vērtībām. Uzmanīgi pieņem visu jauno. Jo tas var gan izglītot, bet var arī vienkārši piesārņot Tavu galvu ar lieku informāciju.

Aigars - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Aigars (210 Raksti)

Mans lauciņš ir affiliate mārketings/partermārketings. No tā izriet, ka labi orientējos dažādos interneta mārketinga jautājumos.



11 komentāri rakstam “Lielākā iesācēju problēma – Informācijas pārpilnība”

  1. Ivars saka:

    100% piekrītu! Ja neatsijāsi nevajadzīgo, tad drīz vien galva uzsprāgs:D Vispirms ir jāmācās(kur zināšanas tev vājas), bet tad ir jāmācās šķirot, kas tev ir noderīgs un kas nē. Kad jūti ka esi uzkrājis pieteikošu zināšanu bagāžu, sāc darboties(jo bez zināšanām nekur tālu netiksi, kā tikai zaudējumos)Arī nekur netiksi ja tikai mācīsies un mācīsies.

  2. Ivars saka:

    Arī vēl pajautāšu jums kā zinošākiem, tā kā tēma par informācijas pārpilnību. Internets ir pārpilns ar Domēnu un Hostinga piedāvajumiem. Kādus jūs ieteiktu?

  3. Aigars saka:

    Ivar, domēns – vislabāk tomēr ir .com domēns. Ja kādā konkrētā valstī projekts, tad attiecīgās valsts domēns – teiksim, Krievijā .ru domēns.

    Hostings – iesaku HostGator, Bluehost

    Krievijā sweb.ru, Latvijā serveris.lv, saka, ka valsts.lv, tups.lv esot labi

  4. Ivars saka:

    Ups nebiju pareizi noformulējis jautājumu. Jā par Domeniem es jau zināju, jo ar domēnu .lv jau Krievijā nebūtu prātīgi iet :D Vienkārši daudzi hosteri pie tiem reģistrējoties piedāvā reizē domēnu iegādāties pa velti(tas it kā iesācejiem sanāktu lētāks variants-taču nezinu kādi ir mīnusi tam) Par HostGator jau biju dzirdējis labas atsauksmes, tā ka lieko reizi tikai pārliecinos ka tas ir labs. Paldies Aigar ;)

  5. Aigars saka:

    ja par bezmaksas domēniem, tad parasti tur nekādu zemūdens akmeņu nav – domēns ir par brīvu vienu gadu.

    Teiksim, ja Tu apmaksā hostinga kompānijai gada rēķinu, tad viņiem patiesi nav žēl tos 10$ Tev uzdāvināt, jo ir liela iespējamība, ka paliksi pie viņiem arī pēc gada…

  6. Sandis saka:

    Ir jauzmanas, ka nakamajā gadā nepaprasa 20-30$ par to domainu… :)

  7. Ivars saka:

    Jā tā arī varētu būt, tāpēc labāk reģistrēties, tur kur jau ir labas atsauksmes vairākus gadus, ne tikai sākumā. Jo es arī domāju, ka ar domēnu var iekrist. Jebkurā gadījumā atbildes ko vēlējos saņēmu. Paldies ;)

  8. Spektrs saka:

    “tie mārketinga speciālisti, kas ar katru savu meilu, bloga ierakstu spēj sniegt kaut ko vērtīgu un tas palīdz izaugsmē, tad tos noteikti ir jāatstāj savos RSS lasītājos un meilos.”
    Kā to īsti saprast? Kā tas realizējams? Staigāt pa dažādām lapām un meklēt vērtīgu info ko menuel pievienot savam RSS vai ir arī ir kāda automātiska sistēma? Vai kā?

  9. Spektrs saka:

    opcā, mans bilžuks,hi, pārsteigums.

  10. Aigars saka:

    Tas vairāk bija domāts tad, kad jau RSS lasītājs ir pārbāzts un pusdiena paiet, kamēr viss tiek izlasīts. Labāk parakstīties uz mazāk, bet vērtīgiem resursiem

  11. [...] jau esam runājuši par informācijas pārpilnības problēmu. Pēc būtības ļoti tuva ir arī cita problēma. Es to esmu nosaucis par “mācību [...]

Ieraksti komentāru