Kur Novirzīt Jaunu Meillistes Dalībnieku?

Thank you pagePagājušo ceturtdien tēmas email mārketings kārtējā ierakstā “Single vai Double Opt-in” runājām par to, kādā veidā būtu labāk, vērtīgāk piesaistīt klientu meillistei. Šodien savukārt par to, ko darīt ar pierakstījušos klientu?

Tātad pēc formas izvietošanas mājas lapā agri vai vēlu tajā sāks pierakstīties apmeklētāji, kurus ieinteresēs piedāvātais bonuss vai arī vienkārši vēlēsies uzzināt konkrētā projekta jaunumus.

Kādas ir iespējas tālākai rīcībai? Kur novirzīt apmeklētāju un vai vispār tas ir jādara?

Pateicības Lapa

Pēc tam, kad klients ir uzspiedis uz meillistes pieteikšanās pogu, ir trīs iespējas, kur novirzīt apmeklētāju:

  1. Nenovirzīt nekur – ir vai nu email mārketinga servisa informatīvā lapa pēc noklusējuma vai “redirekts” atpakaļ uz galveno projekta lapu
  2. Novirzīt uz kādu citu projekta lapu, blogu vai sadarbības partneri vai pārdošanas lapu
  3. Novirzīt uz tā saucamo pateicības lapu (thank you page), kurā tiek izteikta pateicība klientam par pieteikšanos meillistei

Parunāsim par, manuprāt,  svarīgāko, trešo iespēju – Pateicības lapu. Jo pirmais variants ir vienkārši nolaidība, rupja kļūda, bet otrs variants nav īsti labs un ieteicams pie Double Opt-in shēmas, bet citiem gadījumiem prasa plašāku skaidrojumu. Par to parunāsim citreiz.

Kādam Saturam Jābūt Pateicības Lapā?

Patiesībā šo lapu var izmantot dažnedažādākajos veidos. Es piemēram pats to izmantoju, lai pateiktu apmeklētājam paldies un parādītu, kas sekos tālāk. Ja klients uzreiz pēc pieteikšanās saņems e-pasta ziņojumu ar apstiprinājuma pieprasījumu, tad to arī pasaku un parādu. Un papildus arī pamācu, kur atrodas apstiprinājuma links un kas ar to ir jādara.

Pateicības lapa

Tas, kas nav manis augstāk parādītajā piemērā, bet ko arī ir vērtīgi izdarīt, ir norādīt arī apstiprinājumu e-pasta ziņojuma nosaukumu, lai lietotājs ne pie kādiem apstākļiem nesajauktu, kura vēstule ir īstā.

Var iet advancētāku ceļu un pievienot ne tikai attēlu, ekrānšāviņu šim procesam, bet arī video klipu, kurā parādītas visas nepieciešamās darbības.

Tas tad būtu svarīgākais saturs, kas nepieciešams šajā pateicības lapā, ja tiek izmantots Double Opt-in variants.

Citas Iespējas

Daudzi mārketieri izvieto šajās pateicības lapās gan reklāmas, gan saistītos piedāvājumus, gan affiliate produktus un tamlīdzīgi. Tas gan ir atkarīgs no nišas, kurā darbojies, vai tā var vai nevar darīt. Galu galā pašam ir jājūt klients un tā vēlmes un jāprognozē iespējamā uzvedība.

Es personīgi neiesaku censties kaut ko pārdot pateicības lapā. Tas var un noteikti ietekmēs meillistes lielumu negatīvi.

Katrā ziņā rupja kļūda ir neko nedarīt, atstāt visu pēc noklusējuma. Jo tici vai nē, bet ir daudz cilvēku, kuriem ir jāizskaidro, ka sekos apstiprinājuma meils un ka, lai iekļūtu meillistē un saņemtu solīto, tad noteikti ir jāspiež uz apstiprinājuma linku, kas atradīsies tajā vēstulē, tajā konkrētā vietā.

Aigars - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Aigars (210 Raksti)

Mans lauciņš ir affiliate mārketings/partermārketings. No tā izriet, ka labi orientējos dažādos interneta mārketinga jautājumos.



Ieraksti komentāru