Kas Notiek Interneta Mārketingā? [5]

kas notiek Interneta mārketingāPirmssvētku laiks, daudz lasīt nevienam negribas, arī man rakstīt nē, tāpēc šodien īsi par aktuālāko. Ir daži info kursi parādījušies un vēl parunāsim par kādu pētījumu.

Interneta mārketinga kursi

Howie Schwartz ir palaidis tautās jaunu produktu Bookmark Generation 2.0, kurā ir soli pa solim tehnikas, kā izmantot daudzos sociālos tīklus un portālus web projekta apmeklētāju plūsmas palielināšanai. Un te, manuprāt, vairāk būs tieši SEO tehnikas nevis tā saucamā sociālā mārketinga vai PR daļa.

Atraktīvais Frank Kern launčējis Mass Control 2.0 jauno laidienu, taču nu jau tas ir izpārdots. Savukārt tiem, kas neiegādājās jauno kursu, Frenks piedāvā šo to interesantu no iepriekšējo gadu veikuma.

Kas dod lielāko efektivitāti Interneta mārketingā?

Vērtīgs pētījums par Interneta mārketinga efektivitāti. Protams, joprojām meklēšana ir instruments Nr.1. Šo pētījumu veica Forbes un tajā tika meklēta atbilde uz jautājumu “Kas ir labākais veids ģenerēt online pārdošanas?”.

Pirmais trijnieks ļoti stabils un tajā arī ļoti gaidīti atrodas SEO, Email mārketings un PPC. Arī manā izpratnē šis trijnieks ir favorīts. Tālāk, jau ar lielāku atrāvienu seko citas metodes, kā, piemēram, Viral marketing, video reklāma u.c.

Šis pētījums īsti neparāda nekādas tendences un interesantāk būtu apskatīties nevis pašreizējos rādītājus, bet gan salīdzinājumu, taču ir labi arī zināt, kas, uzņēmējprāt, dod vislabāko atdevi un kur būtu vēlams investēt.

Interneta mārketinga efektivitāte

Atliek tikai visiem novēlēt baigi labi nosvinēties svētkos, daudz neēst un nedzert, uzvesties prātīgi un krāt spēkus jaunajam darba cēlienam!

Aigars - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Aigars (210 Raksti)

Mans lauciņš ir affiliate mārketings/partermārketings. No tā izriet, ka labi orientējos dažādos interneta mārketinga jautājumos.



Ieraksti komentāru