Kas Notiek Interneta Mārketingā? [2]

kas notiek Interneta mārketingāŠonedēļ par dažiem sīkumiem, interesantu pētījumu, grāmatu, kas noteikti ir jāizlasa un lata devalvāciju.

WordPress jaunā versija

WordPress bloga jaunā versija tuvojas – pagaidām gan tikai Beta versijā, tāpēc ne visi vēl sākuši lietot to. Arī es nē. Jaunums pats par sevi nav nekas īpašs, jo nekādi grandiozie atklājumi nav paredzami. Tomēr šādas tādas interesantas lietiņas jaunajā versijā ir, par ko runāju arī savā Twitter ierakstā.

Krievi investē Facebook

Interesanta šonedēļ bija ziņa par krievu kompānijas investīcijām sociālajā tīklā Facebook. Interesants ir fakts, ka šī pati kompānija ir arī Krievijā ļoti populārā sociālā tīkla vkontakte.ru investors. Interesentiem iesaku apskatīties video interviju ar darījuma abu pušu galvenajiem varoņiem. Man visinteresantākais moments likās intervijas nobeigums, pēc kura es sapratu, ka drīzumā var gaidīt vēl kādu paziņojumu par jaunām Krievijas kompānijas investīcijām.

Vai Tavam šefam ir Twitter konts?

Interesants pētījums veikts ASV – tika pētītas štatu kompāniju attiecības ar sociāliem medijiem. Aptuveni 30% respondentu atzina, ka sociālie mediji ir viņu biznesa daļa, bet tajā pašā laikā vairāk nekā 50% atbildēja, ka viņu kompānijā nav oficiālas kārtības sociālo mediju pielietojumam. Tāda kārtība vēl nav ieviesta.

pētījums

Visi noslēpumi ir pamatos

Kā jau zināms, klasika ir nemirstoša, viss jaunais ir labi aizmirsts vecais un nav iespējams iztikt bez pamatu pamatiem. Arī es atkal jau kārtējo reizi esmu nonācis pie šādām atziņām. Uzreiz divas reizes pēc kārtas uzdūros ieteikumam izlasīt Claude Hopkins grāmatu “Scientific Advertising. Tad nu saņēmos un iepazinos ar materiālu. Noteikti daudzi no Jums šo grāmatu jau zina no galvas, bet varbūt kādam tā būs jaunums kā man.

Lasot var tikai pabrīnīties, kā tas ir iespējams, ka gandrīz gadsimtu atpakaļ jau darbojās visi tie reklāmas principi, ko cenšamies ievērot arī tagad. Lielisks materiāls ar daudzām klasiskām atziņām. Uzsvars uz nišu spēku, reklāmas atdeves palielināšanu un līdzīgām tēmām.

Labāk Cirks nekā Politika

Ziņas neskatos (čakarē smadzenes), avīzes nelasu (čakarē smadzenes x2), ziņu portālus apmeklēju reti (čakarē smadzenes x3), tomēr nevar nedzirdēt (runā visi visapkārt) šobrīd karstāko tēmu – lata devalvācijas iespējamība.

Varu ieteikt tikai vienu – veidojiet vismaz kādu daļu no ienākumiem vai uzkrājumiem valūtā. Tas būs nodrošinājums pret iespējamām problēmām, it sevišķi, ja ir kredītmaksājums ārzemju valūtā. Katram nopietnam latviešu Interneta darbonim šajā ziņā pat parādās izdevīgums. Būtu taču labi, ja, piemēram, 1000 eiro vietā konvertācijas rezultātā mēs iegūtu nevis 700, bet gan 1000 latus?

Man šodien ir dzimšanas diena, tāpēc raksts ir ļoti agri.. :)

Paldies par apsveikumiem! :)

Aigars - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Aigars (210 Raksti)

Mans lauciņš ir affiliate mārketings/partermārketings. No tā izriet, ka labi orientējos dažādos interneta mārketinga jautājumos.



3 komentāri rakstam “Kas Notiek Interneta Mārketingā? [2]”

  1. Andy saka:

    Hey! Happy Birthday! :-)

    Es ar’ par devalvāciju :-) – cerams, ka DP neatnāks pakaļ…

  2. Sandis saka:

    Apsveicu jubilejaa, audz liels un resns, lai neviens veejsh nespeej aizpuust :)

  3. senscore saka:

    Liels sveiciens Jubilejā!

Ieraksti komentāru