Kas Notiek Interneta Mārketingā? [1]

Šajā rakstu sērijā, ko esmu apņēmies publicēt katru nedēļu, vairāk par Interneta mārketinga teoriju un praksi būs manas pārdomas, vīzijas, novērojumi.

Stompernet Ārdās, Ebens Traks

Kas jauns info produktu jomā? Stompernet piedāvā bezmaksas SEO kursu. Par simbolisku cenu 1$ var nopirkt arī vērtīgo SEO kursu “STSE2.0“, kas tika izdots vēl pagājušā gada rudenī. Rekomendēju! Pārsteigumi būs arī tiem, kam liekas, ka zina visu par SEO.

bezmaksas SEO kurss

Savukārt Eben Pagan launčējis savu jauno Interneta mārketinga kursu, kas vairāk vai mazāk izskatās kā kurss iesācējiem, taču tā maksa ir gandrīz 2000$. Jā, Ebens ir superguru un tā tālāk, bet nu 2000$ šajos laikos, kad pa labi un pa kreisi daudz kas tiek atdots par velti… Nezinu, cerams, ka pircēji nebūs vīlušies. Starp citu, skatos, ka kurss jau ir izpirkts.

Twitter turpina valdīt



Sociālais monstrs turpina savu uzvaras gājienu – arī amerikāņu un patiesībā vispasaules iemīļotā Oprah Vinfrey ir pievienojusies Twitterim. Sekotāju skaits – vairāk nekā 1 miljons… Daudzi smej, ka Oprah ir iedevusi vēl lielāku grūdienu jau tā straujajā Twitter attīstībā.

Es pats uz Twitter skatos kā uz ļoti veiksmīgu sociālo tīklu. Arī kā Interneta mārketinga rīks, protams, viens no šobrīd populārākajiem pasaulē – to nevar neatzīt. Sociālā mārketinga speciālistiem paveras jaunas iespējas, kuras jau aktīvi tiek izmantotas.

Taču Latvijā arī ir viena interesanta parādība šai sakarā – draugiem.lv iespēja “Runā“, tā saucamais Twitter klons. Ar interesi sekošu, kā draugiem.lv attīstīs un vai attīstīs šo rīku. Pirmie soļi ir veikti – diena.lv un esports.lv saviem lasītājiem ir snieguši iespēju ieteikt rakstus draugiem “Runā” plūsmā. Brīdī, kad lielākā daļa sniegs šo iespēju, tas var iedot pavisam citu pavērsienu šim šobrīd kroplīgajam, bezjēdzīgajam un vienkārši atbaidošajam radījumam.

Google Suggest Jaunums

Kā nu bez Google! Šonedēļ mani piesaistīja ziņa par Google Suggest jaunumiem. Turpmāk, ievadot meklējamo atslēgvārdu, Google Suggest piedāvās ne tikai populārākos saistītos atslēgvārdus, bet arī hipersaites un… reklāmu :)

Simpātiski, ka tiek meklētas arvien jaunas iespējas, bet nedomāju, ka šis jaunums gūs viennozīmīgu lietotāju atbalstu. Bet nu kas no tā Googlei? Nekas, ejam tālāk, viss notiek.. Te nu es arī sāku saprast, kāpēc speciālisti prognozē PPC izdevumu sadaļas pieaugumu kompāniju mārketinga budžetos tuvākājos gados. Gan jau drīzumā Google izdomās vēl kādu veidu, kur ievietot PPC reklāmas.

Nedēļas sākumā papētīju vēl vienu salīdzīnoši jaunu opciju no GoogleAtslēgvārdu izpētes tūli. Bet tas ir tik nozīmīgs, ka par to drīzumā būs atsevišķs raksts, jo tas ir to vērts.

Par dzīvi

Negrasos kļūt par fotogrāfu vai ieviest jaunu hobiju, bet vajadzētu iepirkt jaunu fotoaparātu. Ko Tu man ieteiktu? Vēlos labāko ziepjutrauku nevis sliktāko spoguļkameru. Tā, lai uzreiz varētu šaut, bez īpašas apmācības.

Par sportu – esmu nolēmis septembrī doties uz Gdaņsku Polijā atbalstīt mūsu basketbola komandu Eiropas čempionātā. Tā kā prognozēju labāko čempionātu mūsu izlasei visā pastāvēšanas vēsturē, tad varētu būt jautri. Kas dodas kopā ar mani? :)

Aigars - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Aigars (210 Raksti)

Mans lauciņš ir affiliate mārketings/partermārketings. No tā izriet, ka labi orientējos dažādos interneta mārketinga jautājumos.



5 komentāri rakstam “Kas Notiek Interneta Mārketingā? [1]”

  1. mardo saka:

    Es nezinu vai tev derēs, bet ieteiktu Nikon D60 kameru (diezgan normāla), vai ja gribi ziepeni, tad ņem kādu no Canon Ixus sērijām!

  2. jes saka:

    Ļoti laba sadaļa, labprāt lasītu visus jaunumus te, plus vēl latviešu valodā :)

  3. Aigars saka:

    jes, centīšos ;)

    Šodien skatos, ka kolēģis Andy man iesaka Nikon D60 vai Canon EOS 1000D. Tā ka redz, mardo, pirmais aparāts sakrīt :)

  4. kakjis saka:

    Kā reiz teica pats Canon – IXUS, tā ir kvalitātes piekāpšanās dizainam. Ja gribi ziepeni, kas ielien kabatā, ņem IXUS, ja gribi kvalitatīvākas bildes, ņem A sēriju.

    Es kā gadiem ilgs Canon ziepeņu fans, ņemtu pašlaik Canon SX10 IS – nu jā, izmērs vairs gluži ziepene nav, toties objektīvs atsver izmērus. un otra lieta, bez kuras es nevaru iztikt, un kas man ir jau otrajā Canon ziepī – atlokāms ekrāns – tā ir ērtība, kuru saproti tikai tad, kad tā ir – nofočē pats sevi, nofočē kaut ko pūlī, paturot kameru virs galvas, nofočē pienenes tuvplānu nemetoties garšļaukus zemē – tas ir vnk super ērtība! :)

  5. Ronijs saka:

    Ir doma ar uz to poliju maukt – delj letaa alus vien jau verts :D :D

Ieraksti komentāru