Kāpēc Jāapmeklē Interneta Mārketinga Konference *iLive 2011*?

23.martā Rīgā, Radisson Blu Hotel Latvija konferenču telpā “Alfa” notiks interneta mārketinga un e-komercijas konference iLive 2011. Tā ir kompānijas Infinitum 8 (sadarbībā ar SIA Lattelecom un biznesa inkubatoru “Creative Andrejsala”) rīkotā konference, kas nākotnē ieplānota kā tradicionāls pasākums, veltīts interneta mārketingam un e-biznesam kopumā.

Jau pirmā konferencē būs ļoti interesantas uzstāšanās, ko vadīs attiecīgo nozaru profesionāļi.

Konferences lektori un tēmas

Alvis Ērglis no Lattelecom iepazīstinās mūs ar Lattelecom risinājumiem e-komercijas veicināšanai.

Māra Jēkabsone (LIKTA) prezentēs informāciju par e-komercijas attīstību Latvijā kopumā.

Jānis Vanags stāstīs par AirBaltic zīmola pieredzi sociālos tīklos. Daudzi man piekritīs, ka tieši AirBaltic ir viens veiksmīgākajiem Latvijas uzņēmumiem, kas sastopams sociālos medijos.

Sandis Vīksna pārstāv Anglijas interneta mārketinga aģentūru Moreniche, kas ir starp pasaules TOP partnermārketinga tīkliem. Sandim ikdienas darbā bieži nākas sadarboties ar uzņēmumiem, kas mērķē gan uz starptautiskiem, gan dažadiem lokāliem tirgiem. Sanda pieredze lieliski noderēs uzņēmumiem, kas virzīti uz eksportu un ne tikai.

Māris Daģis ir vairāk zināms ar to, ka pagājušā gadā pārdeva savu blogu Rotorblog.com. Šis darījums tikai apliecina, ka arī latvieša radīts/organizēts saturs angļu valodā var būt gana vērtīgs, lai to pamanītu starptautiskos ūdeņos peldošās “haizivis”. Par savām atziņām veiksmīga web projekta vadīšanā Māris padalīsies ar visiem konferences apmeklētājiem.

Lielāko daļu uzņēmēju nodarbina investīciju jautājumi – kur, kā, cik daudz, kādi nosacījumi un tamlīdzīgi. Par to visu lieliski informēts ir Rihards Gailums (Labaca.org), kuram nav sveša Silīcija ieleja un viss, kas ar to ir saistīts. Starp citu, Rihards attīsta arī interesantu projektu VeriTweet.

Mailigen.lv (starptautiskā līmenī Mailigen.com) ir mūsu zemē radīts jaunākās paaudzes e-pasta mārketings serviss, kas ne tikai paceļ e-pasta mārketingu Latvijā jaunā kvalitātē, bet arī arvien pārliecinošāk darbojas visas plašās pasaules mērogā. Artūrs Bernovskis stāstīs par nozīmīgām lietām, arī problēmām, kas saistītas ar e-pasta mārketingu.

Pjotrs Tsvetkovs pārstāv igauņu interneta mārketinga aģentūru Altex, kas pagājušā gadā Igaunijā atvēra partnermārketinga tīklu Pay4results.ee. Pjotrs mācēs pastāstīt vairāk par affiliate industriju un to, ar ko jārēķinās, sākot savu partnerprogrammu.

Mēs ar Egilu konferencē pastāstīsim par Google mārketinga jautājumiem – vai Google optimizācija vēl ir dzīva?; ar ko Google mūs pārsteigs tuvākā nākotnē?; kāda ir vidējā Latvijas uzņēmuma lapa no Google mārketinga viedokļa?

Konferences dienas kārtība

Plkst. 9 sākas dalībnieku reģistrācija (kopā ar rīta kafiju)

Plkst. 10 sākas konference

Plkst 12:30 pusdienu pauze (pusdienu galdi pie konferenču zāles)

Plkst. 13:30 konferences turpinājums

Plkst. 15 kafijas pauze

Plkst. 15:30 konferences noslēdzošā daļa.

Aigars - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Aigars (210 Raksti)

Mans lauciņš ir affiliate mārketings/partermārketings. No tā izriet, ka labi orientējos dažādos interneta mārketinga jautājumos.



8 komentāri rakstam “Kāpēc Jāapmeklē Interneta Mārketinga Konference *iLive 2011*?”

  1. […] This post was mentioned on Twitter by Zinātne&Tehnoloģijas, Martins Kevers, Interneta Veikali, E-pasta mārketings, Filmas.org and others. Filmas.org said: RT @ErnestsVaga: Kāpēc Jāapmeklē Interneta Mārketinga Konference *iLive 2011*? http://bit.ly/esSb8l […]

  2. Maiga saka:

    Priecājos, ka arī Latvijā atrodas cilvēki, kuri sāk nodarboties ar ar Interneta mārketingu. Līdz šim sazinājos tikai ar Krievijas treneriem. Nezināju, ka tādi ir arī Latvijā.

  3. Aigars saka:

    Maiga, ar interneta mārketingu Latvijā nodarbojas daudzi, lielās, mazās aģentūras, atsevišķi profesionāļi un dara to itin itin veiksmīgi. Cita lieta, ka šāda veida konferences gan ir retums pie mums, bet tieši tāpēc mēs to organizējam! :)

  4. Aigars saka:

    Malači, ka organizējat šo unikālo pasākumu! Lai viss izdodas!

  5. Uga saka:

    Mani vairāk interesēja, kāda būtu šīs konferences lietderība man kā pilnīgam iesācējam (vai ir vērts izdot tādu naudiņu par informāciju, ko varētu tur iegūt)…
    Varbūt kāds palīdzēs rast atbildi uz jautājumu, ko vispār var tīri individuāli darīt, lai paplašinātu informatīvo bāzi par šo tēmu – ar ko vajadzētu sākt?
    Paldies.

  6. Egils saka:

    “Knowing and not doing is the same as not knowing”…

    Ar to jāsaprot, ja ir reāla iespēja kaut kur izmantot interneta mārketinga zināšanas, tad tas būs noderīgi (sava mājas lapa, uzņēmuma reklamēšanās iespējas utt). Tomēr, ja mērķis ir vienkārši paklausīties jaunu informāciju – viss dzirdētais ar laiku aizmirsīsies.

  7. Andrejs P saka:

    Mūsdienās, ja māki lietot Google, un tiešām interesējies par kādu interneta mārketinga jautājumus, var viegli iegūt kvalitatīvu informāciju mātes (angļu) valodā.

    Vietējo puiku pašreklāmas pasākums ir laba lieta, taču lietderības koeficients diez vai būs augsts. Tā, viegli pavadīt priekšpusdienu un paklausīties cik labi šie puikas māk atražot ārzemju praksi – to gan var, bet vai par to vajag maksāt – lai paliek katra ziņā.

    Sorry, subjektīvas domas

  8. Aigars saka:

    Viss kārtībā, Andrej! Redz, tās informācijas ir pārāk daudz, lielākā daļa no pieejamās informācijas ir maldinoša vai vismaz nepārbaudīta, iLive par savām tēmām runās cilvēki, kas ikdienā ar to nodarbojas.

Ieraksti komentāru