Kā Uzņēmumam Nodrošināt “Tīru” Google Pirmo Lapu?

Regulāri no lasītājiem saņemu daudz un dažāda satura vēstules (atvainojos, ja kādam neesmu atbildējis, cenšos atbildēt visiem). Nodomāju, ka būtu vērtīgi uz dažiem jautājumiem atbildēt publiski, jo tas varētu palīdzēt arī daudziem citiem.

Citēju vēstuli, ko saņēmu no kāda uzņēmuma pārstāvja:

Labdien!
Pārstāvu uzņēmumu, kuru ievadot meklētājā google.lv (uzņēmuma nosakumu) augšpusē parādās dažādas lapas, kuras mēs nevēlamies redzēt augšpusē.
Vai tas ir iespējams?

Atbildu – jā, tas ir iespējams!

Palieliniet savu esamību interneta kanālā!

Atcerieties, ka Google vienmēr novērtēs resursu autoritāti un tas ir pietiekoši gudrs, lai uzņēmuma profilu kādā sociālā tīklā novērtētu augstāk par sliktu atsauksmi sūdzību portālā vai kāda raksta komentāros.

Es pat teiktu skarbāk – ir kauns, ja kāds komentārs pie raksta var sabojāt Google pirmo lapu pēc Jūsu uzņēmuma meklējuma. Cita lieta, ja ir raksts, tomēr arī to visu var labot.

Tātad, sāksim ar to, ka nevienu rezultātu Google meklētājā izdzēst nevar, nevar aizrakstīt uz Google ofisu Īrijā vēstuli ar lūgumu izdzēst tādu un tādu nevēlamu rezultātu. Darīt to var, bet no tā nekas neizmainīsies…

Tātad vienīgā iespēja, kas paliek, ir pašiem apsteigt visus citus rezultātus un nodrošināt, ka vismaz Google pirmā lapa ir tīra un nevainojama. Ideālā gadījumā pat tas ir attiecināms uz pirmām trim lapām.

Vienkāršākā recepte “tīras” Google pirmās lapas pagatavošanai

Piemēram, ievadot Google meklētājā neitrālu atslēgvārdu ‘aigars armanovs’, Google mums izdod šādu rezultātu:

Redzam, ka pirmais rezultāts ir šis resurss, WebMarketing.lv. Tas ir arī tas, ko es gribētu, lai atrod pirmo, meklējot manu vārdu un uzvārdu. Dažādos portālos, blogos u.c. komentējot ar nosaukumiem “Aigars” vai “Aigars Armanovs” esmu Googlei “iestāstījis”, ka ‘aigars armanovs=webmarketing.lv’. Google ir atradusi un uzģenerējusi dubulto rezultātu.

Skatamies tālāk – mans Google profils. Tas praktiski ir neizbēgami, ja izveidosi Google profilu ar sava uzņēmuma nosaukumu. Izvietosi vēl, piemēram, saites savā mājas lapā uz šo Google profilu un meklētājā šāds rezultāts kaut kur augšā vien būs.

Kas vēl? Slideshare profils. Ja uzņēmums veido prezentācijas un parasti tā tas arī notiek, tad izvietojiet tās Slideshare.net. Kāpēc gan tāda iespēja būtu jālaiž garām? Pirmkārt, Jūs dalīsieties informācijā, kas palīdzēs Jums veidot uzņēmuma reputāciju un pārdot nākotnē, otrkārt, papildus rezultāts Google.lv!

Vēl daži citi web resursu profili un tad ir arī sociālo tīklu profili – vispirms draugiem.lv profils, tad facebook.com profils, ja man būtu Twitter profils ar savu vārdu uzvārdu, tad arī tas būtu starp pirmajiem rezultātiem.

Bet vēl jau ir iespēja izveidot profilu Youtube video portālā, dažādos sociālo grāmatzīmju portālos (Digg un citos digveidīgajos), Linkedin utt. Un ja uz visiem šiem profiliem laiku pa laikam izveidosiet saites savos esošajos web pamatresursos, uzņēmuma mājas lapās u.c., tad agri vai vēlu visi šie rezultāti Google rezultātu lapās būs pirmajās vietās!

Tātad nemaz nav tik sarežģīti okupēt Google lapas pozīcijas pēc sava uzņēmuma atslēgvārda. Patiesībā tas pat apzināti nav jādara, jābūt sociāli aktīvam web vidē, un tad tas notiek pats no sevis, automātiski.

Aigars - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Aigars (210 Raksti)

Mans lauciņš ir affiliate mārketings/partermārketings. No tā izriet, ka labi orientējos dažādos interneta mārketinga jautājumos.



11 komentāri rakstam “Kā Uzņēmumam Nodrošināt “Tīru” Google Pirmo Lapu?”

  1. […] This post was mentioned on Twitter by WebMarketing.lv and Andris Eizenbergs, Media Alliance. Media Alliance said: @webmarketing_lv Kā Uzņēmumam Nodrošināt “Tīru” Google Pirmo Lapu?: Regulāri no lasītājiem saņemu daudz un dažāda … http://bit.ly/aYHUQM […]

  2. asdf saka:

    Autors vēl nav pieminējis vienu lietu — jo unikālāks nosaukums (web lapas nosaukums), jo vieglāk to būs izdarīt. Attiecīgi ja SIA sauksies “The beatles” kontrolēt zīmolu internetā būs daudz grūtāk nekā kaut kādu pašizdomātu.

  3. ģirts saka:

    Vēl var uzlabot Google rezultātu attēlojuma 2. un 3. rindiņu, ierakstot manuāli lapas aprakstu,lai labi izskatās un neaizmirstot,ka nevajadzētu pārsniegt 150 simbolus. Par šim divām rindiņām ļoti reti kāds atceras un izmanto kā vajag – atslēgvārds šajās rindiņās, upercase – ne vairāk kā 3 vārdiem.

  4. Guigo saka:

    ģirtam labs arguments – reti kurš novērtē ‘copywriting’ spēku seo gadījumā

  5. Erny saka:

    Domāju, ka liela nozīme ir arī tam, ka webmarketing.lv lapai ir augstāks pagerank, nekā citiem.

  6. Egils saka:

    Vēl iespējams, ka konkurents uz uzņēmuma nosaukuma vārda reklamējas iekš Adwords.
    Ir bijuši gadījumi, kad klientam konkurents uztaisa reklāmu: “Nepērc pie XXX viņiem viss ir slikti” – (xxx uzņēmuma nosaukums). Tādā gadījumā var sūdzēties Google par nepamatotu neslavas celšanu vai arī patentēt savu uzņēmuma nosaukumu un iekš Google Adwords aizliegt reklamēties uz šā nosaukuma atslēgvārda.

  7. Ga4a saka:

    Erny nu tu gan muļķības sarakstīji…LOL/

  8. Uldis B saka:

    Kā lieliski redzam no piemēra,abi pirmie divi,4. un,protams,draugiem.lv ir lieliski noseojušies bez meklētā vārda linkā.Un,ar The Beatles arī nav tik traki kā bilst ‘asdf’-izveidoju godīgu rakstiņu par The Beatles”Remastered” un tas noseojies uz N4,virs youtube.Un,arī bez atslēgvārdiem linkā…
    Protams,ja būtu zinājis par savas ‘vēstures’ nedzēšamību pašos pirmsākumos,būtu par tēlu piedomājis,bet nav noliedzams,ka to var sabojāt ikviens nelabvēlis vai tviteris,kurš tajā pirmajā lapā raujas kā traks:)

  9. Aigars saka:

    jā, Uldi, atslēgvārds nosaukumā nav izšķirošais faktors, viens no un spēcīgs, bet ne svarīgākais. Saites un saturs ir galvenais

  10. Kārlis saka:

    Pilnīgās dumjības, cilvēks neatbild par saviem vārdiem – ierakstīju neitrālu atslēgvārdu ‘aigars armanovs’

  11. Aigars saka:

    Kārli, nekādas te dumjības nav. Ja Tu domā to vienu rezultātu no sudzibas.lv, ko eksperimentējot izveidojis kāds censonis, tad tur jau nav nekā ļauna nav, nav iemesla tam pievērst uzmanību, visi citi rezultāti ir dažādi profili, kas pat apzināti nav optimizēti

Ieraksti komentāru