Kā Piesaistīt Vairāk Apmeklētāju Meillistei

ApmeklētājiIepriekšejā reizē runājām par meillistes pieteikšanās formām, to veidiem un iespējām. Šodien savukārt kā loģisks turpinājums ir pēc iespējas vairāk apmeklētāju piesaistīšana meillistei.

Vēl iepriekš blogā runājām par to, kā veidot meillisti kopumā. Bet ko darīt tad, kad ir izveidota meillistes pieteikšanās forma un tā ir izvietota mājas lapā?

Pirmkārt, naivi cerēt, ka izvietojot mājas lapā tukšu meillistes pieteikšanās formu, tagad tajā pieteiksies neskaitāms daudzums apmeklētāju. Jā, varbūt kādam radīsies interese un viņš to izdarīs aiz cieņas, vai kāda cita iemesla. Taču vidējais apmeklētājs to tomēr nedarīs! Šajā sakarā pašlaik WebMarketing.lv blogā notiek dzīvs eksperiments, kura rezultātus noteikti analizēsim.

Labi, ir skaidrs, ka jārada pievienotā vērtība apmeklētājam, viņš ir jāmotivē un tikai tad var sagaidīt, ka notiks parakstīšanās.

Kā motivēt?

Ir vairākas pamatiespējas:

  1. Piedāvāt apmeklētājam e-pastu kursu, noderīgu informāciju
  2. Sniegt bonusu uzreiz pēc parakstīšanās (digitāls produkts – katalogs, e-grāmata, prezentācija utt.)
  3. Nosūtīt bonusu pēc parakstīšanās (produkta paraugs testēšanai, DVD vai CD disks, grāmata, suvenīrs utt.). Šis veids ir īpaši labs ar to, ka papildus notiek apmeklētāju fizisko adrešu datu ievākšana. Tas spēcīgi palielina kontakta iespējas, variācijas ar klientiem. Tomēr tas prasa papildus līdzekļus (kaut vai pasta izdevumi) un ne vienmēr, ne visiem produktiem vai pakalpojumiem ir nepieciešams izmantot.
  4. Piešķirt pieeju kādai noteiktai informācijai, kas nebūs pieejama tiem, kas neparakstīsies meillistē.

Tie ir galvenie motivējošie faktori, kas tiek izmantoti email mārketingā.

Kuru izmantot, ir atkarīgs no produkta vai pakalopojuma specifikas. Viennozīmīgi, lētāk un izdevīgāk ir sniegt digitālu labumu, pievienoto vērtību.

Taču daudz spēcīgākas attiecības ar klientu var izveidot, kā bonusu piedāvājot kādu fizisku taustāmu produktu, nosūtot to pa pastu. Un ne jau tāpēc, ka fiziskais produkts ir labāks, vērtīgāks (tā nebūt nav visos gadījumos), bet gan tāpēc, ka papildus e-pasta adresei tiek iegūta arī fiziskā adrese.

Apmeklētāji Atrakstās no Meillistes!

Jā, diemžēl tā tas notiek un tas ir tikai normāli. Nekad visiem neizpatiksi un ir skaidrs, ka pēc katras nosūtītās ziņas kāds apmeklētājs atrakstīsies no meillistes. Un varbūt ne tāpēc, ka konkrētā e-pastā bija kaut kas slikts, vienkārši cilvēkam tajā dienā bija slikts garastāvoklis… Tas ir cilvēcīgi. Normāli ir, ja no kopējā meillistē esošā klientu daudzuma 10% ar laiku izrakstās no tās.

Tātad skaidrs, ka ar meillisti ir jāstrādā, tā ir jāattīsta un ir jāveido attiecības ar klientiem, ja ir vēlme attīstīt arī savu biznesu.

Tas savukārt nozīmē, ka jāsniedz papildus pievienotā vērtība. Var paņemt par atskaites periodu, teiksim, vienu gadu un saplānot šī gada laikā 3-4 bonusus (var būt arī 2 vai 20 bonusi, tas ir atkarīgs no iespējām), kas tiks sniegti ar noteiktu laika intervālu, tādējādi pastāvīgi uzturot kontaktu ar klientu.

Piemērs.

Apmeklētājiem par parakstīšano meillistē tiek sniegts bonuss uzreiz pēc parakstīšanās.

Aptuveni pēc trim mēnešiem, tiek sniegta bezmaksas pieeja kādai portāla slēgtai sadaļai, vai foruma apakšforumam, kurā ir ļoti vērtīga informācija.

Vēl pēc trim mēnešiem lojālajiem apmeklētājiem tiek nosūtīta īpaši izdevīga atlaide kāda produkta pirkumam vai kāds digitāls produkts.

Tādējādi sistemātiski šīs darbības atkārtojot, liela daļa apmeklētāju jau iegaumēs, ka var sagaidīt kādu bonusu pēc noteikta laika perioda. Tas neapšaubāmi stiprinās attiecības ar vidējo klientu.

Protams, tas gan nenozīmē, ka vairs neviens no meillistes neatrakstīsies. Bet, ja pievienotā vērtība būs patiešām vērtīga, tad atrakstīšanās procents kļūs ievērojami mazāks.

Dažādo Bonusus!

Neieciklējies uz vienu konkrētu bonusu! Tas, kas vienam apmeklētājam var būt bonuss, citam nemaz tā nešķitīs. Centies pēc iespējas vairāk izzināt savu apmeklētāju vēlmes un veido pēc iespējas dažādākus piedāvājumus!

Ja ir vairākas mājas lapas, tad centies katrā izvietot citu bonusu par parakstīšanos meillistē. Tu uzreiz nošausi divus zaķus:

  • iegūsi vairāk apmeklētāju meillistē
  • būs iespēja testēt rezultātus un analizēt tos

Ja navvairākas mājas lapas, tāpat centies iespēju un vajadzību robežās eksperimentēt ar bonusu piedāvājumiem – redzēsi, ka katru reizi būs citi rezultāti.

Pats svarīgākais, turi parakstīšanās meillistei piedāvājumu mājas lapas redzamajā daļā. Neliec apmeklētājam “skrullēt” lapu, lai ieraudzītu formu. Un izvieto formu pēc iespējas lielākā lapu skaitā mājas lapā.

Aigars - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Aigars (210 Raksti)

Mans lauciņš ir affiliate mārketings/partermārketings. No tā izriet, ka labi orientējos dažādos interneta mārketinga jautājumos.



2 komentāri rakstam “Kā Piesaistīt Vairāk Apmeklētāju Meillistei”

  1. [...] iepriekšējā raksta uzzinājām, kā piesaistīt vairāk apmeklētājus meillistei un šodien kā turpinājums būs kā piesaistīt pēc iespējas vairāk kvalitatīvus [...]

  2. Jetsin saka:

    Lisa If this is a real story, would the writer of the article please contact Prince (or his people) and ask about the brand of Yak Milk and where is can be purchase? Very curious about this.And even if the story is an April Fools Day joke, I found it amusing and enriitatneng, so, well done!Thanks!!

Ieraksti komentāru