Sociālo Tīklu Makšķerēšana

Sociālo Tīklu Makšķerēšana
Pirms raksta rakstīšanas papētīju Google un, izrādās, ka sociālo mediju mārketinga salīdzinājums ar makšķerēšanu nav nekas jauns, atradu, ka tādas pārdomas publicētas jau tālajā 2007.gadā. Bet man šis salīdzinājums liekas tik trāpīgs, ka nolēmu savas pārdomas tomēr publicēt. Man...

Kā Uzņēmumam Nodrošināt “Tīru” Google Pirmo Lapu?

Kā Uzņēmumam Nodrošināt “Tīru” Google Pirmo Lapu?
Regulāri no lasītājiem saņemu daudz un dažāda satura vēstules (atvainojos, ja kādam neesmu atbildējis, cenšos atbildēt visiem). Nodomāju, ka būtu vērtīgi uz dažiem jautājumiem atbildēt publiski, jo tas varētu palīdzēt arī daudziem citiem. Citēju vēstuli, ko saņēmu no kāda...

“Kapitāls” Trīs Raksti par Sociāliem Medijiem

“Kapitāls” Trīs Raksti par Sociāliem Medijiem
Ļoti patika tas, ka Kapitāls deva iespēju ielūkoties vienlaicīgi trīs dažādos viedokļos par sociāliem medijiem. Vienā rakstā dominē skaitļi, otrā ir atrodami vērtīgi padomi, bet trešajā, wtf?, visu iepriekš rakstīto autors ņēma un nolīdzināja līdz ar zemi. Par labāko rakstu droši...

7% Twitter Lietotāju Rada 79% Visa Satura

7% Twitter Lietotāju Rada 79% Visa Satura
Jau sen aizdomājos par jautājumu, cik tad īsti daudz kvalitatīvu lietotāju ir Twitter sociālā tīklā? Jo teikt, ka Twitter lieto X skaits auditorijas, kas ir arī reālais mērķauditorijas potenciāls, nav korekti. To es pats redzu gan pēc klikšķu īpatsvara uz manām saitēm, gan citiem...

Sociālie Mediji – Pārspīlētākais Interneta Mārketinga Koncepts

Sociālie Mediji – Pārspīlētākais Interneta Mārketinga Koncepts
Pilnīgi visi, kas zina mani, manu domu gājienu, zina arī to, ka visu laiku cenšos gan ar zemtekstiem, gan atklāti deklarēt sociālo mediju pārspīlēšanu interneta mārketinga rīku vidū. Jā, tieši tas ir arī iemesls, kāpēc tik maz (vai pat nemaz) tiek pieminēts sociālais mārketings šajā...