Adwords Atslēgvārdu Atšifrēšana iekš Google Analytics

Adwords Atslēgvārdu Atšifrēšana iekš Google Analytics
Izvēloties atslēgvārdu atbilstības tipus broad un/vai “phrase” iekš Google Adwords kampaņas, mēs neredzam, kādi patiesībā ir bijuši precīzi atslēgvārdi, pēc kuriem apmeklētājs ir uzklikšķinājis uz reklāmu. Šos atslēgvārdus ir iespējams atrast ar speciālu Google Adwords...

Atslēgvārdu atbilstības veidi (match type)

Atslēgvārdu atbilstības veidi (match type)
Reklamējoties ar Google Adwords, jāzina 4 atslēgvārdu atbilstības veidi. Katrs no tiem tiek izmantots dažādos gadījumos un no katra var iegūt savādāku efektu. Google Adwords palīdzības centrs lieliski ir izskaidrojis, kas ir katrs no atbilstības veidiem un šeit arī konkrēti piemēri...

Noderīgi Google Adwords Resursi

Noderīgi Google Adwords Resursi
Internetā ir daudz un dažādi resursi par to, kā labāk strādāt ar Google Adwords. Ir padomi, kā dabūt lētākus klikšķus, labāku CTR, labāku Quality Score utt. Neviens nebūs zaudētājs, ja klejos pa interneta vidi un lasīs visus šos ieteikumus. Taču pats galvenais, manuprāt, ir iemācīties...

Kas ir PPC Mārketings

Kas ir PPC Mārketings
No šodienas WebMarketing.lv blogā padziļinātāk tiks apskatītas tik populārās Maksa Par Klikšķi reklāmas (Pay Per Click). Ir skaidrs, ka ir cilvēki, kas saprot, kas ir Maksa Par Klikšķi reklāmas (MPK jeb PPC), taču esmu pārliecināts, ka vēl vairāk ir tādi, kas līdz galam vai vispār...

Sveicam Jaunu WebMarketing.lv autoru!

Sveicam Jaunu WebMarketing.lv autoru!
Paldies Egilam, kurš atsaucās manam nesenajam publiskajam aicinājumam piebiedroties WebMarketing.lv autoru pulkam. Egils jau vairākus gadus darbojas interneta mārketinga lauciņā, sniedzot dažādus interneta mārketinga pakalpojumus, galvenokārt PPC (AdWords) mārketinga pakalpojumus. Ar Egilu tikos,...

Twitter sekotājam SpeedPPC 60 dienu Trial Versija

Twitter sekotājam SpeedPPC 60 dienu Trial Versija
Seko man Twitter un iegūsti savā rīcībā SpeedPPC 60 dienu Trial versiju! Tev atliek tikai sekot man twitter un izveidot atbildi (@webmarketing_lv), kurā jāmin vārds “speedppc“. Izloze notiks piektdien pēcpusdienā, kurā automātiski uzvarētāju noteiks kāds labs Twitter tūlis. Kas...

Google Search-based Keyword Tool

Google Search-based Keyword Tool
Kārtējais solis uz priekšu no Google puses – kārtējā “brīnumnūjiņa” tiek pamesta Interneta mārketinga racēju virzienā (galvenokārt PPC mārketinga cienītājiem). Jauno (salīdzinoši) iespēju sauc Search-based Keyword Tool. Principā tas ir ļoti līdzīgs tūlis jau...

Nākamie raksti »