Google Adwords Konsultants – Kas Tas Tāds?

Google Adwords Konsultants – Kas Tas Tāds?
Šā raksta mērķis ir vispārīgi izklāstīt Google reklāmas (Adwords) un skaidri nospraust līniju starp Google un konsultantu. Nākamajā rakstā lasi: Google Adwords konsultanti Latvijā un pasaulē. Ikvienam ir iespēja pašam ar savām zināšanām piereģistrēties Google reklamēšanās sistēmā...

7 Ieguvumi No Atslēgvārdu Izpētes

7 Ieguvumi No Atslēgvārdu Izpētes
Visiem skaidrs, ka atslēgvārdu izpēte ir svarīgs process jebkura interneta projekta izveidē. Veidojot PPC kampaņu, izpēte ir vēl svarīgāka, jo tas ir tas, kas balstīs visu tavu PPC kampaņu. Jebkuram projektam atslēgvārdiem jau mājas lapas izstrādes stadijā vajadzētu būt izpētītiem un,...

Vienkārša PPC Atslēgvārdu Izpēte

Vienkārša PPC Atslēgvārdu Izpēte
Aigars jau iepriekš rakstīja par atslēgvārdu izpēti. Es padalīšos ar savu pieredzi atslēgvārdu izpētē saistībā tieši ar PPC kampaņas izveidi. Vajadzētu pievērst uzmanību tieši vārdam „vienkārši”, jo šeit tiks apskatīts atslēgvārdu izpētes process Latvijā, kā arī vispārīgi...

Adwords Atslēgvārdu Atšifrēšana iekš Google Analytics

Adwords Atslēgvārdu Atšifrēšana iekš Google Analytics
Izvēloties atslēgvārdu atbilstības tipus broad un/vai “phrase” iekš Google Adwords kampaņas, mēs neredzam, kādi patiesībā ir bijuši precīzi atslēgvārdi, pēc kuriem apmeklētājs ir uzklikšķinājis uz reklāmu. Šos atslēgvārdus ir iespējams atrast ar speciālu Google Adwords...

Atslēgvārdu atbilstības veidi (match type)

Atslēgvārdu atbilstības veidi (match type)
Reklamējoties ar Google Adwords, jāzina 4 atslēgvārdu atbilstības veidi. Katrs no tiem tiek izmantots dažādos gadījumos un no katra var iegūt savādāku efektu. Google Adwords palīdzības centrs lieliski ir izskaidrojis, kas ir katrs no atbilstības veidiem un šeit arī konkrēti piemēri...

Neesi Lameris, Izpēti Atslēgvārdus Kārtīgi!

Neesi Lameris, Izpēti Atslēgvārdus Kārtīgi!
Ja es teiktu, ka atslēgvārdu izpētes process pirms jebkura interneta projekta izveides ir svarīgs darbs, tad es nepateiktu neko. Tas ir aptuveni tas pats, kas pirms veikala atvēršanas neizpētīt kādus produktus pārdot un cik liels pieprasījums ir uz šiem produktiem, ko es grasos tirgot. Atvērt...

SEO: Galvenie Atslēgvārdu Rādītāji

SEO: Galvenie Atslēgvārdu Rādītāji
Šodien iesāksim mazliet detalizētāk apskatīt lapas iekšējās optimizācijas faktorus. Bet vispirms tomēr ir jāsaka tas, kas joprojām daudziem “SEO speciālistiem” ir jaunums – iekšējā optimizācija ir sekundāra, savas pozīcijas Google reitingā var uzlabot galvenokārt ar...

Google jaunums – vairāk atslēgvārdu!

Google jaunums – vairāk atslēgvārdu!
Pagājušā nedēļā Google nāca klajā ar vēl vienu oficiālu un interesantu jaunumu, ko jau daudzi bija pamanījuši iepriekš – izmaiņas meklētāja rezultātos. Bet par visu pēc kārtas. Tātad, pirmais jaunievedums Google meklēšanas rezultātos: Turpmāk meklētājs būs “tik...