Ziņu Vēstules

Ziņu Vēstules
Ziņu vēstules jeb angliski newsletters ir ļoti populārs sazināšanās, komunikācijas ar klientiem veids e-pasta mārketingā. Taču es pats blakus daudziem šī saziņas veida plusiem saskatu arī mīnusus. Nē, es tagad nesaku, ka ziņu vēstules ir kaut kas slikts un to lietot nevajag. Tieši...

Kāds Meils Labāks – HTML vai parastais?

Kāds Meils Labāks – HTML vai parastais?
Email mārketingā var izmantot divu veidu e-pasta ziņojumu formātus – HTML formātu un vienkāršo teksta formātu, kāds tas ir jebkurā e-pasta vēstulē, kuru sūtam ikdienā viens otram. Kurš formāts ir labāks? Personiskums Pirms izvēlēties vienu vai otru e-pasta ziņas formātu, ir...

Kādās Dienās Sūtīt E-pasta Ziņojumus?

Kādās Dienās Sūtīt E-pasta Ziņojumus?
Daudz tiek spiests un runāts par to, cik ļoti nozīmīgi e-pasta mārketingā ziņojumus izsūtīt ne tikai pareizās dienās, bet bieži vien ir svarīgi to darīt pat īstajā laikā, konkrētā stundā. Jā, arī tāds šķietami sīkums var būtiski ietekmēt e-pasta ziņojuma open rate un līdz ar to...

Email Mārketinga Pētījums un Čata Loterijas Uzvarētājs

Email Mārketinga Pētījums un Čata Loterijas Uzvarētājs
Šī nedēļa man bija vairāk darbīga, tāpēc tikai par svarīgāko. Manu uzmanību piesaistīja kāds email mārketinga pētījums un šodien arī paziņošu WebMarketing.lv čata loterijas uzvarētāju. 12.5%? Tātad, atsaucoties uz MailerMailer sniegtajiem datiem, šajā email mārketinga pētījumā...

Personīgā Uzruna E-pasta Mārketingā

Personīgā Uzruna E-pasta Mārketingā
Iedomājies pats sevi – vai nav tā, ka, kad saņem e-pasta vēstuli, tad daudz labāk Tu uztver un iedziļinies tādā vēstulē, kurā ir minēts Tavs vārds, varbūt uzvārds?! Un tādu, kurā nav, Tu arī īsti neuztver kā Tev domātu, vai ne? Jā, e-pasta mārketingā arī šis moments ir ļoti...

Apmeklētājs vairākās meillistēs

Apmeklētājs vairākās meillistēs
Jaunajā email mārketinga sērijas rakstā piedāvāju savu redzējumu par tēmu vairāku meillistu veidošanu. Kāpēc tas ir jādara un vai vispār ir jādara. Nepietiek ar to, ka ir izveidots viens autoatbildētājs, viena liste, kurā tiek “bērti” pilnīgi visi listes dalībnieki. Nē,...

Follow up un Broadcast e-pasti

Follow up un Broadcast e-pasti
E-pasta mārketings pamatā sastāv no divu veidu e-pasta ziņojumiem – Follow up jeb latviski to varētu saukt par “sekojošo e-pastu” un Broadcast jeb vienkāršais, regulārais, tiešais e-pasta ziņojums. Starp šiem diviem ziņojumu veidiem nav labākā vai lielāku atdevi nesošā....

Kur Novirzīt Jaunu Meillistes Dalībnieku?

Kur Novirzīt Jaunu Meillistes Dalībnieku?
Pagājušo ceturtdien tēmas email mārketings kārtējā ierakstā “Single vai Double Opt-in” runājām par to, kādā veidā būtu labāk, vērtīgāk piesaistīt klientu meillistei. Šodien savukārt par to, ko darīt ar pierakstījušos klientu? Tātad pēc formas izvietošanas mājas lapā...

Single vai Double Opt-in?

Single vai Double Opt-in?
Kas ir labāks risinājums – Single vai Double Opt-in un kāpēc? Kāda vispār ir atšķirība un kādas vēl iespējas pastāv? Pēc iepriekšējā raksta uzzinājām, kā piesaistīt vairāk apmeklētājus meillistei un šodien turpinājums būs kā piesaistīt pēc iespējas vairāk kvalitatīvus...

Kā Piesaistīt Vairāk Apmeklētāju Meillistei

Kā Piesaistīt Vairāk Apmeklētāju Meillistei
Iepriekšejā reizē runājām par meillistes pieteikšanās formām, to veidiem un iespējām. Šodien savukārt kā loģisks turpinājums ir pēc iespējas vairāk apmeklētāju piesaistīšana meillistei. Vēl iepriekš blogā runājām par to, kā veidot meillisti kopumā. Bet ko darīt tad, kad ir...

« Iepriekšējie raksti Nākamie raksti »