Mailigen.com Startē CJ.com Affiliate Tīklā

Mailigen.com Startē CJ.com Affiliate Tīklā
Kopš vakardienas slavenajā un pašā populārākajā starptautiskajā affiliate tīklā Commission Junction pirmo reizi ir pieejams Latvijā radīts produkts, epasta mārketinga serviss Mailigen.com. Tas ir nepārprotams kvalitātes un Mailigen darbības panākumu apliecinājums, jo: CJ.com ļoti...

Kāpēc Jāapmeklē Interneta Mārketinga Konference *iLive 2011*?

Kāpēc Jāapmeklē Interneta Mārketinga Konference *iLive 2011*?
23.martā Rīgā, Radisson Blu Hotel Latvija konferenču telpā “Alfa” notiks interneta mārketinga un e-komercijas konference iLive 2011. Tā ir kompānijas Infinitum 8 (sadarbībā ar SIA Lattelecom un biznesa inkubatoru “Creative Andrejsala”) rīkotā konference, kas nākotnē...

Mailigen.lv – Jauna Ēra Latvijas E-pasta Mārketingā

Mailigen.lv – Jauna Ēra Latvijas E-pasta Mārketingā
Jau sen vēlējos uzrakstīt par e-pasta mārketinga servisu Mailigen.lv, kuru kādu laiku iepriekš man izdevās dziļāk papētīt un arī patestēt. Taču labi vien ir, ka tikai tagad rakstu, jo Mailigen.lv atklāšana bija jau pasen un pa šo laiku esmu dzirdējis vairākus nepareizus, pat aplamus...

Prezentācija: Affiliate Mārketings @Mailigen.lv tweetup

Prezentācija: Affiliate Mārketings @Mailigen.lv tweetup
Vakar piedalījos ļoti perspektīva un, paredzu, tuvākā nākotnē ļoti veiksmīga e-pasta mārketinga servisa Mailigen.lv pasākumā/tweetup, kurā ne tikai klausījos, bet arī uzstājos ar prezentāciju. Tiku lūgts pastāstīt par affiliate mārketingu, iesildīt publiku pirms Mailigen.lv...

Nāvi Spamam jeb Kas ir Mailigen.lv un Primemail.lv?

Nāvi Spamam jeb Kas ir Mailigen.lv un Primemail.lv?
Re kā ir sanācis – pavisam nesen vēl izteicu prognozes, ka šogad Latvijā radīsies pirmais jaunākās paaudzes email mārketinga serviss, bet tagad jau var runāt uzreiz par diviem (!) tādiem servisiem. Katru servisu atsevišķi mēs vēl patestēsim, novērtēsim, salīdzināsim gan savā...

Kas Notiks LV Interneta Mārketingā 2010.gadā?

Kas Notiks LV Interneta Mārketingā 2010.gadā?
Prognozēt nākotni ir ne tikai jautri, bet arī vērtīgi. Jo ja ir pārliecība vai pat droša informācija par lietām, kas notiks, tad to var izmantot savā labā. Cita lieta, cik daudz no prognozēm piepildās, bet nekļūdās tikai tas, kurš neko nedara. Vakar pie Māra izlasīju rakstu par gada...

Case Study: Kā Izveidot Meillisti Web Projektam

Case Study: Kā Izveidot Meillisti Web Projektam
Šodien padalīšos ar detalizētu informāciju kā es realizēju WebMarketing.lv meillistes izveidi. To var izmantot jebkurā nelielā web projektā, lai paveiktu šauras mērķauditorijas piesaisti meillistei. WebMarketing.lv darbojas kopš šī gada februāra sākuma un, loģiski, ka pusgada laikā...

Meillistes Dalībnieki Atrakstās, Ko Darīt?

Meillistes Dalībnieki Atrakstās, Ko Darīt?
E-pasta mārketingā šķietami visnepatīkamākās ir divas lietas – saņemt sliktu atdevi no konkrēta sūtījuma un redzēt kā dalībnieki atrakstās no meillistes. E-pasta mārketinga kvalitāte Tā vietā, lai stresotu un kristu panikā, ka dalībnieki no Tavas meillistes atrakstās, Tev...

Autoatbildētāja Izveide Email Mārketingā

Autoatbildētāja Izveide Email Mārketingā
Ja runājam par email mārketinga pielietojumu affiliate mārketingā, tad viena no veiksmīgākajām komunikācijas ar meillisti formām ir autoatbildētāja ziņojumi. Viss tālāk rakstītais, protams, neattiecas tikai un vienīgi uz affiliate mārketingu, to var izmantot jebkādā darbības...

E-pasta Mārketinga Sūtījuma Saturs

E-pasta Mārketinga Sūtījuma Saturs
Iepriekšējā reizē skatījām atšķirību starp ziņu vēstulēm jeb newsletter un parastiem ziņojumiem. Šodien jau konkrētāk par šo ziņojumu veidu saturu. Es pats pieturos pie principa “viens vēstījums vienā sūtījumā”, jo tas ir nesis vislabākos rezultātus. Laika gaitā ir...

« Iepriekšējie raksti