Google Search-based Keyword Tool

search-based keyword tool

Kārtējais solis uz priekšu no Google puses – kārtējā “brīnumnūjiņa” tiek pamesta Interneta mārketinga racēju virzienā (galvenokārt PPC mārketinga cienītājiem). Jauno (salīdzinoši) iespēju sauc Search-based Keyword Tool.

Principā tas ir ļoti līdzīgs tūlis jau ierastajam AdWords Keywords Tool, taču papētot tuvāk, liekas, ka tomēr daudz spēcīgāks.

Galvenā atšķirība ir tā, ka tagad ir iespēja noteikt atslēgvārdus, bāzējoties uz paša mājas lapu, tādējādi atrodod atslēgvārdus, kas vēl nav iekļauti, piemēram, AdWords kampaņā. Vēl viena opcija, kas man liekas daudz nozīmīgāka – tā ir stipri lielākas analīzes iespējas katram atsevišķam atslēgvārdam.

Piemēram, ievadot webmarketing.lv un atslēgvārdu mārketings, tiks piedāvāti saistītie atslēgvārdi, starp kuriem var atrast sev piemērotus. Protams, jo lielāka sfēra ar lielāku konkurenci, jo lielāks daudzums atslēgvārdu tiks piedāvāti.

ievadits

Uzspied uz attēla, lai redzētu to pilnā apjomā

Taču ir vēl viena, simpātiskāka iespēja – meklēt atslēgvārdus visās kategorijās. Tas ir iespējams, nospiežot uz linku, kas atrodas pašā apakšā (augšējā attēlā apzīmēts).

Tad ir iespējas vai nu meklēt atslēgvārdus konkrētā kategorijā vai arī starp visiem atslēgvārdiem. Kā arī var noregulēt meklējamā atslēgvārda valodu un valstis, kurās tas tiek meklēts.

kategorijas

Uzspied uz attēla, lai redzētu to pilnā apjomā

Piemērs

Izvēlos meklēt starp visiem atslēgvārdiem, ievadot galveno Internet marketing.

Rezultāti ir sekojoši:

Uzspied uz attēlu, lai skatītu to pilnā apjomā

Uzspied uz attēla, lai redzētu to pilnā apjomā

  • tiek parādīs kopējais atrasto atslēgvārdu daudzums
  • Google Insights for Search trenda virzības rezultāti
  • meklējumu skaits mēnesī
  • atslēgvārda konkurence Google meklētājā
  • ieteicamā solīšanas cena AdWords kampaņās

Kā redzams, iespējas ir plašākas nekā tas ir AdWords tūlī. Ļoti ērti ir tas, ka uzreiz var apskatīt atslēgvārda popularitātes kāpumus un kritumus iekš Insights for Search.

Pati Google atzīst, ka arī datu uzskaites mehānisms jaunajam tūlim tiek pielietots savādāks nekā tas ir AdWords tūlim, tāpēc var atsķirties arī uzrādītie dati vienam un tam pašam atslēgvārdam abos tūļos.

Vai jau esi izmantojis šo tūli? Kādas atsauksmes?

Aigars - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Aigars (210 Raksti)

Mans lauciņš ir affiliate mārketings/partermārketings. No tā izriet, ka labi orientējos dažādos interneta mārketinga jautājumos.



2 komentāri rakstam “Google Search-based Keyword Tool”

  1. Sandis saka:

    Man lielakais prieks shitajam toolim ir eksports. Respektivi, adword toolis dod parasti max 150 keyus, tad ar shito var izeksporteet araa krietni vairaak vienaa piegaajienaa, sevikjsi ja nisha ir lielaaka, tad tas var but ljoti noderigi ;)

  2. Aigars saka:

    hei, labs moments ;)

Ieraksti komentāru