Google Piespiež Adwords Apkalpotājiem Rādīt Reālās Izmaksas

Google ir nācis klajā ar priekš mums Latvijā nozīmīgu paziņojumu.

Today, we’re announcing some upcoming changes to the way our third party partners provide reports and information about AdWords to their clients

Vairāk par izmaiņām Adwords lietošanas noteikumos: How our partners work with advertisers

Ko tas nozīmē?

Tas nozīmē, ka visi tie “kantorīši”, kas apkalpo Adwords klientus, nedodot klientiem reālās izmaksas, pārkāps noteikumus.

Zinu, ka rietumos ir mazāk izplatīta prakse, kad reklāmas devējs nezina cik un kā šī nauda tiek iztērēta, taču pie mums Latvijā ir daudzi tādi apkalpotāji, kas klientam paprasa mēneša maksu un visu ko nosūta atskaitēs ir klikšķu skaitu.

Google šobrīd strādā pie sistēmas, kas garantēs to ka pašam klientam būs 100% droša informācija par šiem reālajiem datiem.

Kāpēc es tik ļoti priecājos par šo paziņojumu?

Beidzot tiks noņemts viltus un krāpnieciskais plīvurs, un Adwords konsultanti varēs savā starpā sacensties tikai ar šo apkalpošanas maksu un kvalitāti, jo beidzot īstās izmaksas būs redzamas.

Domāju, ka šis ir ļoti gudrs solis no Google puses, jo tas uzlabos izpratni par Google reklāmām!

Kā paliek ar Google Aythorized Reseller?

Viena no nopeltākajām sistēmām, kas saistās ar Adwords ir Google Authorized Reseller. Jo šajā programmā apkalpojošajiem uzņēmumiem NAV jānorāda īstās izmaksas! Tie paši var izlemt ko rādīt un kādā mērā rādīt klientiem. Un var rasties situācijas, kad apkalpojošais uzņēmums par konta apkalpošanu sev var paturēt, piemēram, pat 80% no visa budžeta. Skaidrs, ka tas nav izdevīgi ne Google, ne klientam. Redzu, ka Google ir ar šo noteikumu uzlabot klientu apkalpošanu.

No Google saņēmu apstiprinājumu, ka šis noteikums attieksies arī uz Google Authorized Reseller. Visi tie, kas maksā 200Ls gadā par vienu atslēgvārdu vai kaut ko tamlīdzīgu, jau tagad var prasīt precīzu statistiku ar datiem – cik aiziet Google un cik patur “starpnieks“. Sliktākajā gadījumā no 2011. gada februāra to varēs darīt oficiāli.

Šis ir nopietns spēriens pa p***** tiem uzņēmumiem, kas sevi dēvē par “Oficiālajiem Google pārstāvjiem“, kuriem nu nāksies atkāt savas īstās izmaksas, norādot starpnieka maksu.

Es personīgi biju domājis, ka agrāk vai vēlāk šī programma Google Authorized Reseller kaut kādā veidā izjuks, jo internetā bija gaužām sliktas atsauksmes, tomēr Google izdomāja risinājumu.

Egils - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Egils (14 Raksti)

Egils jau vairākus gadus nodarbojos ar klientu konsultēšanu Interneta Mārketinga jautājumos – Mani Pakalpojumi. Galvenais „jājamzirdziņš” ir Google Adwords Maksa Par Klikšķi reklāmas.



8 komentāri rakstam “Google Piespiež Adwords Apkalpotājiem Rādīt Reālās Izmaksas”

  1. Silakaktins saka:

    Neesmu pārliecināts, ka visi dabūs pa p*****, jo vidējās “Oficiālo Google partneru” klients nemaz nezina, kas tajos noteikumos ir vai nav rakstīts.

    Īsāk – kurš pārbaudīs vai tās atskaites tiek sūtītas?

  2. Guigo saka:

    Skarbi, nāksies dažiem speciem pārspecializēties.

  3. Dainis saka:

    Nedomāju, ka kaut kas strauji mainīsies. Liela daļa klientu neizmanto iespēju apskatīties, kas notiek viņu Adwords kontā, jo tas neko viņiem neizsaka. Līdz ar to kliku pārskats par gadu viņiem škiet nereāli ērta lieta! :)

  4. iMednis saka:

    nekas nemainīsies, vieni turpinās to darīt paši priekš sevis kā nu sanāk, otriem google un viss ap to ir un būs melnā maģija, tātad jāņem “burvis” palīgā…….un kā zināms, mistiskās lietās nevajag iedziļināties, jo var sabojāt karmu :) Tapēc kantorīši vēl ilgi zels. Kautko var mainīt tikai pašu pasūtītāju attieksme pret savu marketingu

  5. :) saka:

    Kungi, es īsti neizprotu Jūsu ņemšanos ap adwords “kantorīšiem”. Viņi tā kā Jūs izkonkurē un Jums nākas zelēt kurpju pazoles ?:)

  6. Aigars saka:

    nē, iedomājies, lai cik tas neticami izklausītos, vēl pastāv tādas tīri cilvēciskas emocijas attiecībā uz to nozari, ko pārstāvi.

    Cik tālu ir aizgājis SEO Latvijā? Līdz tam, ka tas ir kaut kas nežēlīgi mistisks un ar to nodarbojas tikai krāpnieki. Tikai tāpēc, ka savulaik bija šādi paši “seo kantorīši”, kas priekšstatu par šo nozari sačakarēja.

    Tagad jau tas pats notiek ar sociāliem medijiem. Tas ir kruti, tur ir jābūt, tikai precīzas informācijas trūkuma dēļ 90% uzņēmumu jau pašos pirmsākumos nesaprot, kāda velna pēc viņiem tie sociālie mediji ir nepieciešami ;)

  7. :) saka:

    Dziļi subjektīvs mans vērtējums , bet uzskatu, ka Latvijā SEO nozare nepastāv un nekad nav pastāvējusi. Tamdēļ vismaz man šī ņemšanās no malas izskatās nedaudz bērnišķīgi. Starp citu viens no iemesliem, kāpēc SEO Latvijā kļuvis par mistiku – nav klientu, nav stabilas naudas plūsmas pakalpojumu sniedzējiem. Kad kāds panaivs mājas lapas īpašnieks parādās pie apvāršņa, tad šams ir jānoslauc , liekot lietā maģiju un mistiku, jo dzīvot un ēst maizīti visi grib. Kaut kā tā :)

  8. Dmitrijs saka:

    Labs jaunums, kas pilnībā atbilst Google pakalpojumu politikai.

    Beigu beigās tas veicinās
    – gan godīgu konkurenci tirgū
    – gan lielāku pieprasījumu pēc pakalpojuma

    Šobrīd daudzus klientus atbaida tas, ka viņi nesaprot, par ko viņi maksā un kādā apjomā saņem pakalpojumu.

    Cerams, ka tas nostrādās. Ieguvēji būs visi, izņemot neprofesionāļus.

Ieraksti komentāru