Google AdWords Affiliate Kampaņas

Iedomājies situāciju – Tev AdWords kontā ir vairāki desmiti vai simti kampaņu un kādā rītā tās visas apstājas, jo Tavs AdWords konts ir bloķēts. Un Tev nav ne jausmas, par ko un kāpēc. Sajūta nav patīkama.

Šādas situācijas Google gadījumā gadās bieži, tam ir dažādi iemesli, bet šodien es vairāk vēlējos pievērst uzmanību tieši affiliate mārketinga kampaņām. Daudzi affiliate censoņi ar šādu Google “triku” tika pamatīgi šokēti pagājuša gada sākumā, taču šādas Google kampaņas atkārtojas. Ir saprotama Google rīcība – valda vēlme padarīt meklēšanas rezultātus pēc iespējas kvalitatīvākus. Kā zināms, tad līdzīgas aktivitātes notiek arī dabiskajos rezultātos.

Google Novērtē Affiliate Mārketingu?

Google uz affiliate mārketinga aktivitātēm skatās normāli, ja vien tās atbilst noteiktām vadlīnijām. Lai nevajadzētu iedziļināties likuma burtos, pateikšu tautas valodā, kas ir normāli no Google viedokļa. Mājas lapās, uz kurām tiek veidotas AdWords kampaņas, jābūt:

  1. “obligātai” informācijai – sadaļām “Par mums”, “Privātuma noteikumi” un “Kontakti”
  2. pēc iespējas vairāk satura, t.i. vismaz 10-15 lapas
  3. saites uz citām domēna lapām, gadījumā, ja ir izveidota atsevišķa AdWords kampaņas nolaišanās lapa

No minētā var secināt, ka neliela apjoma lapa bez minētajām sadaļām no Google puses tiek uzskatītas par nekvalitatīvām.

Kampaņu Saturs un Clickbank.com

Stingri rekomendēju neveidot AdWords kampaņas Clickbank produktiem, Google Clickbank.com vērtē kā šausmīgu sērgu, kas ir jāizskauž. Būsim godīgi, tā arī tas ir, Clickbank.com produktu galvgalī nereti nonāk arī visīstākie SCAM (viltus, krāpšanās) produkti un pats tīkls šo procesu parasti nekādi neietekmē.

Tas nozīmē, ka, ja Tu strādā ar Clickbank produktu, tad vari gaidīt, kad Tavs AdWords konts tiks neatgriezeniski bloķēts. Un pat tas, ka esi darbojies ar kādu Clickbank produktu vairākus gadus atpakaļ, Tevi neglābs, pat pēc vairākiem gadiem tas var būt iemesls Tava konta bloķēšanai.

Taču tas neattiecas tikai uz Clickbank. Jebkurš lēts un nekvalitatīvs info produkts kā, piemēram, “How to…“, “Money engine” un tamlīdzīgi var būt par iemeslu Tava konta bloķēšanai.

Kā rīkoties?

Labākais ieteikums ir vienkāršs – nestrādāt ar šaubīgiem projektiem. Pat ja Tev liekas, ka produkts nav šaubīgs, bet vēlāk izrādās, ka tomēr tas ir nekvalitatīvs, Tu jau vairs situāciju izlabot nevarēsi, jo AdWords kampaņa būs palaista.

Tie, kas ir izgājuši šiem procesiem cauri, saka, ka labākais veids, kā samazināt riskus, ir veidot katrai atsevišķai affiliate kampaņai atsevišķu kontu. Gadījumā, ja ar kādu affiliate kampaņu ir bijušas problēmas, tad bloķēts tiks tikai viens konts, visi pārējie netiks skarti.

Problēmas ne tikai affiliate censoņiem

Jāsaka, ka viss augstākminētais attiecas arī uz jebkuru citu, ne tikai affiliate mārketinga pārstāvjiem. Ja Google kādā brīdī uzskatīs, ka lapa nav pietiekami kvalitatīva (nav kontaktu, privātuma, pietiekama satura daudzuma), tad var tikt bloķēts jebkurš AdWords konts.

Jā ir vēlme iedziļināties visos ar Google Adwords kampaņu kvalitāti saistītos jautājumos, tad jāapmeklē palīdzības sadaļa.

Aigars - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Aigars (210 Raksti)

Mans lauciņš ir affiliate mārketings/partermārketings. No tā izriet, ka labi orientējos dažādos interneta mārketinga jautājumos.



4 komentāri rakstam “Google AdWords Affiliate Kampaņas”

  1. Edgars saka:

    par tiem vairākiem google Adwords kontiem arī nav viennozīmīgi – noteikumos minēts, ka nedrīkst uzturēt vienlaicīgi vairākus kontus. Esmu reiz testa nolūkos izveidojis vairākus kontus no vienas IP adreses dažādos pārlūkos, pēc kāda laika visi šie citādi savstarpēji nesaistītie konti ir apturēti un sūtu pieprasījumu uz Google.
    Paskaidrojumus kā vienmēr nesniedz, tikai pasaka, ka nu tjip viss atkal ir labi. Varbūt ja izmantotu to adwords multi kontu vadības programmu, tādas probzas nebūtu, bet risku, protams, jācenšās iespēju robežās dalīt un nelikt visas oliņas vienā grozā.

  2. Jānis Supe saka:

    Ja es pats safilmēju 2 min “How to” screen cast un ielieku savā blogā pārdošanai pa 2 usd – vai tas ir zemas kvalitātes?

    Vai ir kādi Google guide lines attiecībā uz “how to” video kvalitāti?

  3. Aigars saka:

    Protams, var tikai zīlēt Google “precīzos” nosacījumus, bet šobrīd ir skaidrs, ka tiek aktīvāki apspiesti dažādu “vieglas peļņas” produkti.

    Taču svarīgākais Google acīs ir saturs, jo vairāk tā ir un unikālāks tas, jo vērtīgāks pats resurss. Mēs savā starpā to saprotam kā vismaz 20 lapas ar unikālu saturu.

  4. Laura saka:

    Paldies par šādu rakstu. Cerams, ka Latvijas AdWords censoņi to tomēr ņems vērā.

Ieraksti komentāru