Email Mārketinga Pētījums un Čata Loterijas Uzvarētājs

kas notiek Interneta mārketingāŠī nedēļa man bija vairāk darbīga, tāpēc tikai par svarīgāko. Manu uzmanību piesaistīja kāds email mārketinga pētījums un šodien arī paziņošu WebMarketing.lv čata loterijas uzvarētāju.

12.5%?

Tātad, atsaucoties uz MailerMailer sniegtajiem datiem, šajā email mārketinga pētījumā atklāts, ka 2008.gada otrajā pusē email mārketinga ziņojumu vidējais atvēršanas procents (open rate) ir nokritis līdz pat 12.5%.

Svarīgākais, ka arī tendence ir negatīva, kas nepriecē. Gada laikā open rate rādītājs ir nokritis par gandrīz 1.5%. Bet atceramies, ka to nevar attiecināt uz visiem tirgiem.

email mārketinga pētījums

Interesanti, ka pētījumā ir arī noskaidrots, ka mazajās un vidējās listēs (zem 1000 meillistes dalībnieku) atvēršanas procents ir lielākas nekā meillistēs ar 1000 un vairāk dalībniekiem. Tas arī varētu norādīt uz to, ka parasti ir cieša sakarība starp meillistes pieaugumu un nekvalitatīvu (dalībnieki, kas nepārstāv mērķauditoriju) tās dalībnieku pieaugumu.

Interesanti ir arī aplūkot open rate rādītājus dažādās nozarēs, industrijās. Visaugstākie rādītāji ir reliģijas, telekomunikāciju, transporta sfērās, bet zemākie ir medicīnas, izklaides, IT un ēdināšanas servisu sfērā.

open rate

Tālāk ir arī apskatīts click-through rate rādītājs (kliku uz linka īpatsvars attiecībā pret meillistes dalībnieku skaitu). Arī te līderos ir reliģija, bet viszemākais rādītājs ir ēdināšanas biznesam.

Lai arī pētījums nav un nevar būt galēji objektīvs, tomēr tas ir interesants. Un tā kā blogā arī stāstu par email mārketingu, tad arī aktuāls.

Turpinot par email mārketingu, iesaku palasīt Andy Beard rakstu “Bonus Delivery For Opt-Ins“. Tajā Andy stāsta par šķērsļiem un ieguvumiem bonusu sniegšanā.

Normunds laimē kursu 197$ vērtībā!

Pirms nedēļas notikušajā WebMarketing.lv pirmajā čatā organizēju arī affiliate mārketinga kursa izlozi un pārskatot diskusijas, sīvā cīņā starp trim dalībniekiem uzvaru izrāva Normunds. Normund, sūtu Tev e-pastu uz norādīto adresi ar balvas linku (kurss ir online formātā).

Aigars - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Aigars (210 Raksti)

Mans lauciņš ir affiliate mārketings/partermārketings. No tā izriet, ka labi orientējos dažādos interneta mārketinga jautājumos.



4 komentāri rakstam “Email Mārketinga Pētījums un Čata Loterijas Uzvarētājs”

  1. Sandis saka:

    Sveicieni uzvarētājam!

    p.s. Andy Beard der palasīt ne tikai par email marketing!

  2. mongoliss saka:

    Skatos aigars jaunu lapu atvēris :)
    Tā kā tur ir cenes klāt, tas ir tas wordpress veikala plugins ?

  3. Aigars saka:

    ha, ha, njā, tas tāds vienīgais normālais risinājums, kurā var realizēt to, ko esmu iedomājies – zem kategorijām izvietot dažnedažādākos resursu, ko lietoju.

    Ar laiku tur vajadzētu būt daudz resursiem ;)

    vienīgais, kas man tajā nepatīk, šausmīgi piegružots kods, no SEO viedokļa nav labi, bet nu ko te par SEO Latvijā uztraukties, tāpat viss notiek ;)

  4. Spektrs saka:

    ah cik saldi bija palasīt šo rakstu. tik patīkami, ka ekonomiskās krīzes laikā tomēr paaugstinās open rate pret reliģiju. Paldies, tagad varēšu palielīties, un patēlot, ka esmu šausmīgi gudra statistikas datos…
    oho, starpcitu man tikko radās 1 ideja…tikai vajag padomāt kā to smuki uzrakstīt manā stilā un līdz pirmdienai palaist… ah, vēlreiz. paldies.

Ieraksti komentāru