E-pasta Mārketinga Sūtījuma Saturs

e-pasta mārketingsIepriekšējā reizē skatījām atšķirību starp ziņu vēstulēm jeb newsletter un parastiem ziņojumiem. Šodien jau konkrētāk par šo ziņojumu veidu saturu.

Es pats pieturos pie principa “viens vēstījums vienā sūtījumā”, jo tas ir nesis vislabākos rezultātus. Laika gaitā ir pierādījies, ka tieši šādi izsūtīts vēstījums nonāk līdz apmeklētajam vislabāk.

Tiklīdz parādās vairāki vēstījumi viena sūtījumā, neizbēgami tiks kliedēta uzmanība un apmeklētājs uztvers tikai to, kas viņam liksies tuvāks. Tātad rezultātā konvertācijas procents samazināsies.

Bet ne visi sūtījumi tiek veidoti, lai ar tiem nopelnītu. Nekur jau nav pazuduši lojalitātes stiprināšanas, cita veida komunikācijas (lai arī plānotas) ziņojumi, kas pilda pavisam citas funkcijas.

Un ja man būtu atbilstošs brends, kurš būtu “jāstutē no visām pusēm”, tad es noteikti izmantotu arī ziņu vēstules.

Ziņu vēstuļu gadījumā tiek aptverti vairāki notikumi, ziņas, kas apkopotas vienā sūtījumā un apmeklētājs to tā arī uztver, kā informācijas avotu.

Savukārt, gadījumā, ja ir vajadzība motivēt lasītāju uz konkrētu nozīmīgu darbību, tad tā vietā, lai šo vēstījumu piemestu klāt pie kopējās ziņu vēstules, noteikti labāk ir izveidot jaunu sūtījumu. Gan atdeve palielināsies, gan mērīt kampaņas atdevi būs vieglāk.

Te būs klasiska vienas ziņas vēstule. Nekā lieka, vienkāršā valodā izveidota, ar “uzsildīšanas” efektu un aicinājumu uz konkrētu darbību, t.i. uzklikšķināt uz linku:

viena ziņaŠajā gadījumā autors vēlas, lai ikviens lasītājs atver vēstuli, izlasa un nospiež uz linku. Un, kā redzams, tad lai to panāktu, pietiek ar vienkāršu ziņojumu, kas sastāv no trim teikumiem (es ticu, ka šis sūtījums bija rezultatīvs). Katrs teikums strādā sūtītāja labā, ja vien meillistes apmeklētājs ir piedāvājuma mērķauditorija.

Un te būs klasiska ziņu vēstule. Skaists templeits ar attēliem, pārdomātām detaļām un lielu daudzumu informācijas:

newsletterziņu vēstule

Šajā gadījumā redzams, ka ziņu vēstule ir, maigi sakot, pārbagāta ar saturu un pilnīgi noteikti pārliecinoši lielākā daļa apmeklētāju neizlasīs visu pieejamo informāciju, bet gan izvēlēsies vienu, dažas sev tuvākas ziņas.

Taču liela daļa apmeklētāju pēc šīs ziņu vēstules saņemšanas apmeklēs konkrēto emarketer.com mājas lapu. Tātad sagaidāms apmeklētāju plūsmas pieaugums. Protams, kā jau iepriekš runājām, par ziņu vēstulēm, tad tās pilda arī citas nozīmīgas funkcijas.

Taču jebkurā gadījumā viena vēstījuma nodošanai pirmais variants būs neapšaubāmi vērtīgāks.

Tad nu lūk, redzam, ka nav labāka vai sliktāka risinājuma – ir diametrāli pretēji risinājumi katrai konkrētai vajadzībai. Un droši var apgalvot, ka katram risinājuma veidam var būt gan teicami, gan slikti rezultāti.

Aigars - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Aigars (210 Raksti)

Mans lauciņš ir affiliate mārketings/partermārketings. No tā izriet, ka labi orientējos dažādos interneta mārketinga jautājumos.



Ieraksti komentāru