Apmeklētājs vairākās meillistēs

meillisteJaunajā email mārketinga sērijas rakstā piedāvāju savu redzējumu par tēmu vairāku meillistu veidošanu. Kāpēc tas ir jādara un vai vispār ir jādara.

Nepietiek ar to, ka ir izveidots viens autoatbildētājs, viena liste, kurā tiek “bērti” pilnīgi visi listes dalībnieki. Nē, precīzāk būtu teikt, visi dalībnieki no dažādām kampaņām. Jo, loģiski, ka vienas kampaņas ietvaros, visi parakstījušies apmeklētāji tiek apkopoti vienā meillistē.

Kādas tad var būt meillistes:

  1. Kopējā, vispārīgā meilliste, kurā notiek darbs ar pamatinformāciju, kas varētu un būs interesanta visiem listes dalībniekiem
  2. Atsevišķu nozaru listes. Piemēram, ja tiek piedāvāti dažādi pakalpojumi, kuri nebūtu interesanti visiem apmeklētājiem, bet gan tikai kādai noteiktai daļai.
  3. Jaunu produktu, pakalpojumu ieviešanas listes. Piemēram, tiek veidota kampaņa, relaunch kādam vecam produktam. Protams, ka tādā gadījumā būtu muļķīgi informēt par to jau esošos klientus. Jāveido atsevišķa liste.

Tās būtu trīs, manuprāt, galvenās iespējas. Jebkurā kvalitatīvā email mārketinga servisā (es lietoju Aweber) pēc tam ar listēm var strādāt, kā vien ienāk prātā.

Piemēram, sūtot e-pasta ziņojumu, var izvēlēties, kuru listi ievietot, kuru izņemt no sūtījuma:

listeUn šajā gadījumā nav jāuztraucas par to, ka ziņojumi vienam konkrētam listes dalībniekam varētu dubultoties – viens apmeklētājs, kas atrodas vairākās listēs, saņems tikai vienu ziņojumu. Tas, protams, padara ļoti ērtu šo iespēju kombinēt listes.

Tāpat arī ir iespēja importēt vienu listi otrā. Tas ir noderīgs gadījumos, kad dalībnieks pierakstās kopējā listē, taču kādas kampaņas ietvaros, kurā nebūtu ziņojums jāsūta jau esošajiem listes dalībniekiem. Un tad, lai katru reizi nebūtu jāatzīmē, kurām listēm sūtīt konkrēto ziņojumu, tās vienkārši var apvienot.

Brīdī, kad ir tikai 3-4 listes, to visu var menedžēt ļoti vienkārši, bet tiklīdz ir vairāki desmiti, varbūt pat simti ar listēm, tas var sagādāt nopietnas grūtības. Tāpēc ir svarīgi optimizēt. Protams, mazam affiliate mārketinga darbonim nebūs pārāk daudz listes.

Tātad rezumējot, ir jātiecas uz to, lai nevienas meillistes neviens dalībnieks nesaņem lieku ziņojumu, kas tikai var mudināt viņu atteikties no meillistes. Katrā jaunā kampaņā jāizmanto jaunas meillistes radīšanas iespēja. Bet vēlāk, strādājot ar konkrētām email mārketinga kampaņām, listes savā starpā var kombinēt, apvienot.

Aigars - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Aigars (210 Raksti)

Mans lauciņš ir affiliate mārketings/partermārketings. No tā izriet, ka labi orientējos dažādos interneta mārketinga jautājumos.



Ieraksti komentāru