Affiliate mārketinga tests

testsKā pārbaudīt, vai veiksmīgi darbojies Affiliate mārketingā? Kur atrast izaugsmes potenciālu? Ko dari nepareizi? Ko vari uzlabot? Ko vēl vari izdarīt peļņas palielināšanai? Vai vispār esi izvēlējies pareizo nišu? Un galu galā vai vispār esi piemērots Affiliate mārketingam?

Domāju, ka daudzus jo daudzus Affiliate mārketierus nomoka šie jautājumi. Un te mums lieliski noderēs šis tests, kas sastāv no 18 jautājumiem. Atbildes var būt tikai “jā” vai “nē”. Un tātad, ņemam rokās lapiņu un pierakstam atbildes:

1. Vai Tu reklamē produktus, pēc kuriem cilvēkiem ir LIELA nepieciešamība?

2. Vai Tava mājas lapa ir optimizēta arī ar “pirkuma” atslēgvārdiem? (teiksim, atslēgvārds Dell Latitude D600 review ir “pirkuma” atslēgvārds, jo šajā gadījumā cilvēks visticamāk vēlas pirkt produktu, kamēr Dell laptops drīzāk būs atslēgvārds, ar kuru cilvēks vairāk meklē informāciju)

3. Vai Tevi pašu interesē tā niša, ko izvēlējies Partnermārketingā?

4. Vai Tev ir padziļinātas zināšanas šajā nišā? Atbildot uz šo jautājumu ar “nē”, to vēl ir iespējams labot ar nākošiem diviem.

5. Vai vari nolīgt cilvēkus, kam ir padziļinātas zināšanas Tevis izvēlētajā sfērā?

6. Vai vari atrast un nointervēt cilvēkus, kam ir padziļinātas zināšanas Tevis izvēlētajā sfērā?

7. Vai izvēlētā Affiliate marketing niša ir ar izaugsmes potenciālu? Vai tai gadījumā nav tikai īstermiņa iespējas?

8. Vai Tava mājas lapa var dabiski iekļauties vairāku saistītu mājas lapu tīklā attiecīgajā nišā, kas viena ar otru būtu saistītas ar linkiem?

9. Vai esi atradis labus produktus, par kuru reklamēšanu esi drošs?

10. Vai vari uzrakstīt augstvērtīgu e-grāmatu aptuveni 20 lpp. lielumā un ar tās palīdzību palielināt peļņu?

11. Vai vari uzrakstīt e-pasta servisa sistēmā meilu sēriju par izvēlēto nišu?

12. Vai Tava izvēlētā niša ir atbilstoša lieluma – ne pārāk maza, bet arī ar ne pārāk lielu konkurenci?

13. Vai Tavam galvenajam atslēgvārdam ir arī vērtīgi saistītie atslēgvārdi? Ar vienu atslēgvārdu nekad nepietiek – nepieciešama liela atslēgvārdu grupa

14. Vai esi izvēlējies precīzus atslēgvārdus, lokalizējis tos? Teiksim atslēgvārds concert tickets ir ar ļoti lielu konkurenci, bet ja Tu reklamē Lielbritānijas koncertu biļetes un precizē atslēgvārdu uz concert tickets uk, tad uzreiz konkurence ievērojami samazinās.

15. Vai Tavā nišā ir labs Adsense potenciāls? Lai to pārbaudītu, dodies uz bezmaksas Google keyword tūli, izvēlies “All Countries”, ievadi savu atslēgvārdu, noregulē uz “Match Type:Exact”. Zem “Choose columns to display:” izvēlies “Show Estimated Avg. CPC”

16. Vai analizēji savus konkurentus? Vai Tev ir plāns, kā viņus apsteigt?

17. Vai par Partnermārketinga produktiem Tevis izvēlētajā nišā maksā beztermiņa komisijas maksu vai tikai vienreizēju komisijas maksājumu? Sfērās, kurās ir iespējama pircēja atgriešanās, tas ir ļoti nozīmīgi.

18. Vai Tu reklamē krīzes laikam atbilstošus produktus?

Ja visas 18 atbildes ir “jā”, tad labāk nevar būt! Tu esi atradis sev dzīvē īsto nodarbošanos, ne tikai Affiliate marketing nišu!

Ja pārsvarā atbildes ir “jā”, tad Tu strādā pareizā virzienā, bet vēl ir lielāks vai mazāks potenciāls izaugsmei. Atbildes “nē” ir punkti, kurus uzlabojot augs arī Tavi rezultāti.

Ja atbildes ir pārsvarā “nē”, tad Tu zini, ko Tev vēl ir jāmācās un kur Tu esi kļūdījies.

Kāds ir Tavs rezultāts?

Aigars - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Aigars (210 Raksti)

Mans lauciņš ir affiliate mārketings/partermārketings. No tā izriet, ka labi orientējos dažādos interneta mārketinga jautājumos.



Ieraksti komentāru