Affiliate Mārketinga Average Joe Peļņa Ir Mazāka par 25 000$ gadā

affiliate pētījumsŠī gada vasarā tiku uzaicināts piedalīties Affiliate Benchmark affiliate mārketieru pētījumā. Piekritu. Jau atbildot uz pētījuma jautājumiem, sapratu, ka šis būs viens kārtīgs un kvalitatīvs affiliate industrijas pētījums tieši no affiliate mārketiera skatupunkta. Ir pieejami dati par industriju kopumā, bet tādā šķērsgriezumā informācijas ir krietni mazāk.

Pirms aptuveni mēneša kā pateicību par dalību šajā pētījumā saņēmu to bez maksas viens no pirmajiem (jebkurš var nopirkt šo 64 lpp. biezo .pdf dokumentu par 199$). Domāju, ka daudziem būs samērā interesanti uzzināt, kāds tad īsti ir tas average Joe jeb Vidējais Jānis iekš affiliate mārketinga.

Jāsaka, ka pētījumā piedalījās vairāk nekā 3000 respondentu. Starp tiem bija gan vecie pieredzējušie buki, gan iesācēji zaļknābji, kas pētījuma datus padara patiešām par vidējiem un industriju raksturojošu.

Turpinājumā apskatīsim interesantākos pētījuma jautājumus un arī populārākās atbildes uz tiem. Domāju, ka daudziem pēc tā būs viela pārdomām. Beigās arī izvilksim, kāds tad ir Average Joe affiliate mārketingā.

Cik Daudz Affiliate Programmās Piedalies?

  1. 30.3% ir 2-5 affiliate programmu dalībnieki
  2. 14.7% ir 6-10 affiliate programmu dalībnieki
  3. 12.1% – 26 līdz 100 programmu dalībnieki

Kad Tu Nolem, Kādā Affiliate Programmā Piedalīties, Kas Ir Izšķirošais Faktors?

  1. 68.8% – komisijas maksājums
  2. 53.8% – reklamējamais produkts/pakalpojums
  3. 33% – brends

Kādu Affiliate Tīklu Dalībnieks Tu esi?

  1. 84.8% – Commission Junction
  2. 48.3% – Clickbank
  3. 42.9% – Linkshare

Vai Tu Optimizē Savu Affiliate Projektu Meklētājiem kā Google?

  1. 69.1% – Jā
  2. 18.4% – Nē
  3. 12.6% – Nezinu

Kādas Metodes Uzskati par Vērtīgākajām, Reklamējot Konkrētu Affiliate Produktu?

  1. 39.8% – reklāma, balvas
  2. 39.6% – oriģināls mājas lapas atlaides kupons
  3. 38% – oriģināla landing page

Kādas Metodes Pielieto, lai Veicinātu Apmeklētāju Plūsmu?

  1. 64.2% – SEO (search engine optimization)
  2. 46.6% – sociālie mediji
  3. 44.2% – baneri un tamlīdzīgas reklāmas

Cik Daudz Mājas Lapu Tev Šobrīd Darbojas Affiliate Mārketingā?

  1. 42.9% – 2 līdz 5 mājas lapas
  2. 31.9% – viena
  3. 11.6% – 6 līdz 10 mājas lapas

Kāds ir Lielākais Iemesls, kāpēc Pārtrauc Dalību Kādā Affiliate Programmā?

  1. 44.2% – nepietiekošs peļņas līmenis
  2. 15.3% – nezinu
  3. 13.3% – atrodu labāku produktu/pakalpojumu

Vai Tu esi Vīrietis vai Sieviete?

  1. 76.7% – Vīrietis
  2. 23.3% – Sieviete

Kāds ir Tavs Vecums? (šis rezultāts mani pārsteidza visvairāk…)

  1. 31.8% – 25 līdz 34 gadi
  2. 22.9% – 35 līdz 44 gadi
  3. 16.5% – 18 līdz 24 gadi
  4. 16.4% – 45 līdz 54 gadi

Kāda ir Tava Izglītība?

  1. 30.1% – College Degree (pēc ASV mērogiem)
  2. 21.8% – some College (BA/BS)
  3. 21.5% – Graduate Degree

Cik Ilgi esi Affiliate Mārketingā?

  1. 29.7% – kopš 2009.gada
  2. 19.3% – kopš 2008.gada
  3. 11.5% – kopš 2007.gada

Vai Affiliate Mārketings ir Tava Pamatnodarbošanās?

  1. 53.7% – daļēja
  2. 26% – jā
  3. 20.3% – hobijs

Kādi ir Tavi Gada Ienākumi no Affiliate Mārketinga?

  1. 49.1% – mazāk par 25 000$
  2. 25.5% – nezinu
  3. 9.2% – 25 000 – 50 000$

Kas ir tās Nozares, Kurās Darbojies?

  1. 29.5% – datortehnika
  2. 29.1% – elektronika
  3. 23.8% – grāmatas uz žurnāli

Kāds ir Tavs Apmeklētāju Konvertācijas Pircējos Vidējais Rādītājs?

  1. 32.5% – nezinu
  2. 14.2% – 0 līdz 0.5%
  3. 10.1% – 0.6 līdz 1%
  4. 7.8% – 1.1 līdz 1.5%

Kāds ir Average Joe?

Izveidoju vidējā affiliate mārketiera profilu ar saviem komentāriem iekavās. Tātad, Average Joe jeb Vidējais Jānis ir 30 gadus vecs vīrietis un:

  • piedalās 4 affiliate programmās (normāli),
  • izvēlas affiliate programmu pēc komisijas lieluma (ai, nav pareizi),
  • priekšroku dod affiliate tīklos pieejamām programmām (jāizvērtē arī atsevišķās programmas),
  • ir Commission Junction tīkla dalībnieks (malacis),
  • affiliate mārketingu mācās no affiliate programmā pieejamiem info resursiem (tikai?),
  • neizmanto PPC mārketingu (ja piedalās, tad tērē mazāk par 5 000$ gadā) (nu un pats vainīgs),
  • optimizē savu projektu meklētājiem (SEO) (kāpēc gan ne?),
  • komunicē, izmantojot e-pastu,
  • viņam arī pieder 4 web projekti (tik maz?),
  • ļoti svarīgas ir labas attiecības ar affiliate menedžeri (jā, tas bieži atrisina problēmas),
  • programmu pamet dēļ nepietiekamas peļņas (ka tik ne dēļ nepietiekama darba ;)…),
  • pēc projekta pamešanas izņem affiliate linkus, bet pašu projektu atstāj ar tādu saturu, kāds tas ir (un ieliek citas programmas linkus..),
  • ir ar koledžas izglītību (gudrs)
  • affiliate mārketingā kopš 2009.gada (vēl tikai mācās)
  • affiliate mārketings ir nepilna laika nodarbošanās (skatīt iepriekšējo)
  • pelna mazāk par 25 000$ gadā (skatīt divus iepriekšējos…)
  • lasa Commission Junction blogu (es nelasu)
  • neapmeklē affiliate konferences (tās visas ir pārsvarā ASV)
  • nepievērš lielu uzmanību analītikai (liela, liela kļūda)
  • neizmanto Google AdSense pakalpojumus (ļoti pareizi)
  • darbojas gan ar B2B, gan B2C programmām (kāpēc gan ne?)
  • darbam izvēlas datortehnikas affiliate programmas (nav svarīgi, galvenais, lai pašam patīk)
  • nezina, kāds ir apmeklētaju konvertācijas pircējos īpatsvars (apbrīnojami, kā var nezināt!?)

Mans galvenais komentārs pēc šī pētījuma ir vienkāršs – vai vēl ir jautājumi, kāpēc vairāk nekā 80% affiliate mārketingā esošo censoņu cieš neveiksmi?

Aigars - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Aigars (210 Raksti)

Mans lauciņš ir affiliate mārketings/partermārketings. No tā izriet, ka labi orientējos dažādos interneta mārketinga jautājumos.



13 komentāri rakstam “Affiliate Mārketinga Average Joe Peļņa Ir Mazāka par 25 000$ gadā”

  1. Agris saka:

    Ļoti labs un interesants raksts. Pat pasmējos :)
    P.S. Vēl tikai mācos…

  2. mangolis saka:

    Pēc pāris jautājumiem radās tāds iespaids, ka tur daļa ir no ielas prosta iesaukta iekšā ar noteikumu ka ir sava mājas lapa :)
    P.s Kā arī izskatās ka tur neviens no maniem favoriitiem nav bijis :(. Bet visā visumā interesants pētījums!

  3. Aigars saka:

    jā, tas vidējais līmenis ir tieši tāds, par kadu es runāju, vairāk nekā 80% cieš neveiksmi dēļ neizglītotības, nezināšanas, negribēšanas. Ļoti maza daļa ir tiešām veiksmīgi. Tā ka uz šī fona katrs pats var novērtēt savu līmeni ;)

  4. Sandis saka:

    Kaa saka – ko seesi, to pljausi ;)

    Reizem abrinoju cilvekus, kas iegulda 1h nedeljaa vai meensi, un pec 3meeneshiem gada pazinjo ka shitais nestrada! komon!

  5. Ingrīda saka:

    Interesanti. Nez kas ir iemesls, ka tikai 23,3% sieviešu? Man jau liekas, lai būtu veiksmīgs affiliate biznesā, tam jābūt pamatdarbam. Un jābūt kādam pamatkapitālam.

  6. Aigars saka:

    principā jā, Tev taisnība, Ingrīda. Tam ir jābū pamatdarbam, lai kaut ko vērā ņemamu sakasītu ;) Bet par sievietēm tas jau no laika gala tāda džeku padarīšana ir bijusi, lai gan tas ir stereotips vairāk

  7. Pipuks saka:

    Aigar, ja nav noslēpums, kurā kategorijā peļņas ziņā tu ierindojies? :) Esi starp 49,1%, 9,3% vai augstāk?

  8. Aigars saka:

    pateikšu tikai to, ka neesmu starp tiem 49.1% :)

  9. Pipuks saka:

    OK, ar to arī pietiks. ;)

  10. iMednis saka:

    Šis tiešām ir labs. Uzreiz dabūju atbildi uz vienu jautājumu, kuru mēģinu sev atbildēt jau krietnu nedēļu.

  11. Sandy saka:

    Gribeju vel piebilst, ka shis ir visnotalj subjektiivs. Veiskmiigaakie affiliates ir partapushi jau par multi-darbinieku kompaanijaam, tapeec jau sanaak pavisam savaadaaki cipari.

  12. Aigars saka:

    Sandi, nav gan subjektīvs! Vairāk nekā 3k piedalījās pētījumā no visas pasaules! Cita lieta, redzams jau, ka pietiekoši liels īpatsvars ir peļņas līmenim “vairāk nekā 400k gadā”, pat 3.3% (!!!). Tas apliecina to, ko Tu saki, tās ir tās affiliate multidarbinieku kompānijas. Viens cilvēks nevar nopelnīt vairak nekā 400k gadā ar affiliate ;)

    Tā ka šis pētījums ir pat ļoti objektīvs un ir pats labākais industrijā, ko man ir nācies redzēt. Un ļoti, ļoti patiess, tas viscaur ir redzams.

  13. [...] par to slikto, kas notiek affiliate mārketingā un kāpēc tam ir jāmainās. Kā jau affiliate mārketieru pētījumā noskaidrojām, tad absolūti lielākā daļa affiliate mārketinga pārstāvju ir iesācēji, t.i. [...]

Ieraksti komentāru