Affiliate marketing – iespēju meklēšana

niche marketPats pirmais darbs iekš Affiliate mārketinga ir iespēju meklēšana, t.i. tirgus kurā darboties meklēšana un izvēle. Vai tas būtu nišas tirgus vai vienkārši tirgus, bet šīs darbības mērķis ir noskaidrot sfēru, kurā tālāk veikt analīzi un meklēt affiliate programmas.

Ir svarīgi atcerēties vienu. Nekad nedarbojies tādā sfērā, kas Tev pavisam neinteresē! Agri vai vēlu tas izpaudīsies – vai nu Tava interese par iesākto projektu zudīs vai arī Tev pietrūks zināšanu un kompetences projektu attīstīt. Ideālā gadījumā ir labi, ja ir bijusi vai ir personīga pieredze šajā sfērā, bet sliktākajā gadījumā vienkārši ir interese par konkrētu tirgu.

Var gadīties arī tā, ka sfēra, kas Tevi interesē ir pavisam tukša – tajā nav nevienas pieņemamas affiliate programmas, ar kuru strādāt. Tāpēc ir svarīgi izpētīt sev interesējošos tirgus, kaut vai ievadot Google galvenos atslēgvārdus un papētot, kas tad īsti te notiek – cik daudz ir Google rezultātu, vai ir affiliate programmas, kādas izskatās konkrētās sfēras mājas lapas, vai tās ir pievilcīgas, noderīgas, interesantas. Ir jāpārliecinās, ka attiecīgā tirgū vispār notiek kāda aktivitāte.

Vajadzētu apskatīties, cik daudz affiliate programmu ir konkrētā sfērā un kādas tās ir. To var izdarīt lielākajās affiliate programmu krātuvēs, katalogos. Piemēram, www.associateprograms.com, www.afiliateguide.com, www.cj.com, www.clickbank.com, www.tradedoubler.com. Vai arī visvienkāršākais – ievadīt Google meklētājā atslēgvārdu “tirgus nosaukums affiliate program“.

Bet varbūt arī tā, ka, piemēram, tautietim Mārim sirdij tuva ir konkrēta sfēra – web analytics. Viņš tajā jūtas varen spēcīgs un tas ir vienīgais, kas viņam tā patiesi patīk. Arī pašreizējā darba pieredze viņam cieši saistīta ar šo zinātni. Tādā gadījumā Mārim nav jāmeklē niša vai tirgus – tā viņam jau ir rokās. Atliek veikt atslēgvārdu izpēti, par ko runāsim nākamajā reizē un tad var sākt meklēt konkrētu produktu vai pakalpojumu, ko virzīt.

Alternatīvā var noskatīties video par citām iespējām affiliate mārketinga nišas meklējumos.

Aigars - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Aigars (210 Raksti)

Mans lauciņš ir affiliate mārketings/partermārketings. No tā izriet, ka labi orientējos dažādos interneta mārketinga jautājumos.



6 komentāri rakstam “Affiliate marketing – iespēju meklēšana”

  1. Sandis saka:

    Uzmetu aci, kas tad notiek iekš web analytics, un izskatās ka Mārim veicas, ir gan AdSense reklāmu jūra, gan arī dažādi servisi ir pieejami. ;) Atliek tik LV uz EN pāriet, viss var sākties.

  2. Māris saka:

    …un neviena linka uz mani :(
    ir dažādas metodes kā novērtēt vai topics ir “karsts”, kā Jūs, affiliate darboņi novērtējat?

  3. Aigars saka:

    tas bija nosacīts “tautietis Māris”… :))

    atbildot uz otro jautājumu – Google Trends ir labs, keywordu izpēte kā tāda, par ko pirmdien būs raksts ;) Arī šīsdienas video ir labs risinājums ar forumiem. Ieej TOP forumos par attiecīgo tēmu un skaties par kādu problēmu ir visvairāk diskusiju – tas tad arī noteikti ir “hot topic”

  4. Aigars saka:

    pie tam Google trends ir labs ar to, ka var novērtēt objektīvi situāciju – paskaidrošu kāpēc. Varbūt tāda situācija, ka attiecīgo keywordu pēdējā mēneša laikā ir ļoti daudz meklējuši. Bet, paskatoties Google Trends, var redzēt, ka visi meklējumi ir koncentrēti tikai dažās dienās.

    Tas nozīmē, ka kaut kāds notikums ir ietekmējis sērfotāju uzvedību šajās dienās – vai nu kāda US preses pīle, skandāls utt. Bet ne pirms tam, ne pēc tam šis atslēgvārds nav bijis aktīvs. Tas dažos gadījumos ir ļoti noderīgs tūlis

    Savādāk var iznāgt baigi bēdīgi – Tu atrodi it kā baigi labu keywordu, visu projektu veido uz tā pamata, bet pēc tam brīnies, kāpēc nav neviena apmeklētāja…

  5. Māris saka:

    neko jaunu nepateici :)

  6. Aigars saka:

    katram ir savas metodes, bet ar šīm nekad garām neaizšausi ;)

Ieraksti komentāru