Adwords Atslēgvārdu Atšifrēšana iekš Google Analytics

Izvēloties atslēgvārdu atbilstības tipus broad un/vai “phrase” iekš Google Adwords kampaņas, mēs neredzam, kādi patiesībā ir bijuši precīzi atslēgvārdi, pēc kuriem apmeklētājs ir uzklikšķinājis uz reklāmu. Šos atslēgvārdus ir iespējams atrast ar speciālu Google Adwords pārskatu – Search Query Performance (Latviski= Pārskati -> Meklēt vaicājuma veiktspēju). Taču ir vienkāršāks un pārskatāmāks veids, kā šos datus apskatīt Google Analytics.

Zemāk parādītajā bildē redzami precīzi atslēgvārdi. Piemēram, redzam, ka 5 klikšķi ir bijuši uz atslēgvārdu ‘atrakcijas bērniem‘, kad patiesībā lietotājs ir meklējis ‘atrakcijas‘. Negatīvais ir tas, ka nepareizi attēlojas latviešu burti, taču, nedaudz iedziļinoties, var saprast, kāds atslēgvārds ir domāts.

Adwords atslēgvārdi iekš Google Analytics

Lūk, pamācība, kā panākt augstāk redzamās bildes rezultātu.

* Lai dati parādītos, no sākuma Google Adwords ir jāsavieno (jāsalinko) ar Google Analytics (Kā savienot Google Analytics ar Adwords).

1. Iesaku izveidot papildus Analytics kontu.

Tas nozīmē, uz esošā Analytics konta bāzes izveidot papildus kontu, kurā būs visi tie paši dati, kas oriģinālajā kontā, tikai vienīgā atšķirība, ka šeit pareizi būs atainoti Adwords atslēgvārdi. Vispār ieteicams taisīt dažādus eksperimentus un filtrus ar papildus izveidotiem kontiem, tādā veidā ir redzami oriģinālie un jaunie dati. Ņemiet vērā, ka jauna profila izveide neliek Jums ievietot jaunu Analytics kodu mājas lapā!

Google Analytics nospiediet „+ Add new profile

Google Analytics - Add New Profile

Atstājiet uzstādījumos „Add a Profile for an existing domain”.

Ierakstiet „Profile Name:”, piemēram, ‘Pareizie Adwords

Redzēsiet, ka kopējā Google Analytics kontā parādīsies papildus profils ar izvēlēto nosaukumu. Ar laiku Jūs redzēsiet, ka šajā kontā ir tieši tādi paši dati, kā jūsu oriģinālajā.

2. Izveidojiet filtru.

Pie Jūsu jaunizveidotās atskaites spiediet ‘Edit. Tālā pie ‘Filters Applied to Profile’ spiediet ‘+ Add Filter.

Izveidojot Pirmo filtru, ievadiet sekojošus lielumus:

Pirmais Adwords -> Analytics filtrs

Lai vieglāk nokopēt:

Referral: (\?|&)(q|p|query)=([^&]*)
Campaign Medium: (cpc|ppc)
Custom Field 1: $A3

* Varat likt jebkādu nosaukumu. Es izmantoju „Adwords keywords #1

Šis filtrs nodrošina, ka tiek paņemts no Google Adwords pareizais atslēgvārds (vaicājums).

Izveidojiet Otro filtru, ievadiet sekojošus lielumus:

Otrais Adwords -> Analytics filtrs

Lai vieglāk nokopēt:

Custom Field 1: (.*)
Campaign Term: (.*)
Campaign Term: $B1 ($A1)

* Varat likt jebkādu nosaukumu. Es izmantoju „Adwords keywords #2

Šis filtrs nodrošina, ka paņemtie dati tiek iekļauti atslēgvārdu atskaitē.

Ņemiet vērā, ka ir ļoti svarīgi, lai šie abi filtri tiktu pievienoti tieši šajā kārtībā, pretējā gadījumā atskaitēs rādīsies tukšumi.

Paies laiks, kamēr jaunizveidotajā Google Analytics Profilā parādīsies dati, taču pēc vienas dienas, jau būs redzami pirmie rezultāti. Tādā veidā iespējams atrast negatīvos atslēgvārdus, kā arī izvilkt jaunus, uz kuriem veidot atsevišķu reklāmu.

Egils - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Egils (14 Raksti)

Egils jau vairākus gadus nodarbojos ar klientu konsultēšanu Interneta Mārketinga jautājumos – Mani Pakalpojumi. Galvenais „jājamzirdziņš” ir Google Adwords Maksa Par Klikšķi reklāmas.



1 komentārs rakstam “Adwords Atslēgvārdu Atšifrēšana iekš Google Analytics”

  1. […] Apskatīt rezultātus ar Google Analytics (Adwords rezultāti iekš Analytics). […]

Ieraksti komentāru