6 soļi Interneta Biznesa identitātes noteikšanai

biznesa-identitateUzsākot biznesu vai apzinoties tā stāvokli, ir vērtīgi atbildēt uz sekojošiem 6 jautājumiem. Tie ir ļoti vienkārši, taču pat salīdzinoši lielas kompānijas uz tām ne vienmēr var atbildēt.

Visi jautājumi ved uz vienu galveno atbildi – kas Tu esi? Nevis kas Tu esi kā ikdienas pilsonis, bet kas Tu esi Interneta biznesā.

Pamēģini atbildēt arī Tu!

1. Ko Tu dari?

Kas ir Tava Interneta biznesa galvenais pamatvirziens?

  • vai Tu esi medijs?
  • vai arī konsultants?
  • varbūt affiliate mārketinga speciālists?
  • iespējams, ka programmu izstrādātājs?
  • vai kas cits?

Atceries, ka var būt tikai viena atbilde – pamatvirziens ir tikai viens, pārējie ir blakusvirzieni. Ja viena pamatvirziena nav, tad jau ir atrasta pirmā un galvenā problēma.

2. Kas Tevi padara īpašu?

Ar ko Tu atšķiries no konkurentiem un vai vispār atšķiries? Ja Tu pats nevari uz to atbildēt, tad meklē atbildi starp klientiem. Uzdod klientiem šo jautājumu!

3. Kāpēc par to jāuztraucas?

Kā papildinājums otram jautājumam – ko šī atšķirība no konkurentiem Tev dod? Kādu pozitīvo devumu tā sniedz klientiem. Kāpēc gan klientiem tas būtu svarīgi?

4. Kāpēc pircējiem būtu kaut kas no Tevis jāiegādājas?

Kas ir tas, kas pircējam liktu šķirties no naudas Tava produkta vai pakalpojuma labā? Atbilde uz šo jautājumu nevar būt tikai viena. Slikti arī, ja ir tikai divas vai trīs atbildes. Patiesībā, jo vairāk atbilžu, jo labāk! Sarakstam vajadzētu būt ļoti garam. Jāuzskaita visi pircēja ieguvumi.

5. Ko Tu dari labāk par visiem citiem?

Vai Tev ir ar ko lepoties? Vai Tavā biznesā ir kāda lieta, ko Tu pārvaldi un kurā orientējies vislabāk par visiem?

6. Kāpēc tas ir svarīgi?

Saistīts jautājums ar iepriekšējo. Saprast lietas, ko dari labāk par citiem ir viens, bet ir vēl jānoskaidro, kāpēc tas ir svarīgi pašam pircējam. Kāpēc tas viņam būtu nozīmīgi? Šeit ir svarīgi “ieslēgt” paša klienta domāšanu, jāiejūtas klienta lomā.

Aigars - pēdējie 5 raksti

Line Break

Autors: Aigars (210 Raksti)

Mans lauciņš ir affiliate mārketings/partermārketings. No tā izriet, ka labi orientējos dažādos interneta mārketinga jautājumos.



Ieraksti komentāru